mandag 1. desember 2008

Desember måned...

...startet ikke så bra for meg. Har følt meg "tung" og sliten de siste dagene, og idag var det ikke moro å komme på jobb. Det hele startet for to uker siden da jeg fikk halsevondt og feber i 3-4 dager. Trodde det var den "vanlige" influensaen som hadde kommet og tatt meg, jeg. Men på fredag begynte formen å dale - igjen! Lørdag og søndag: ny runde med halsevondt! Og idag var jeg altså skikkelig "nede" når jeg kom på jobb - og det bruker jeg virkelig ikke å være. Ringte til dr. doktor og fikk lov å få til en smygetime innimellom alle andre syke. Og hva sier han? Joda - jeg har BIHULEBETENNELSE og blir sykmeldt fra jobb ut uka! Penicillin og og et annet batteri av piller har jeg nettopp hentet på apoteket. Så her sitter jeg da. Og skjønner kanskje hvorfor jeg ikke føler meg helt pigg... (Men jeg blir ikke her lenge, for jeg skal jammen benytte sjansen og gå og legge meg litt, ja! Tror jeg trenger det!)

Og det var jammen et skikkelig SYTEinnlegg fra meg...

7 kommentarer:

Rune sa...

Så kjedelig. Du må ha god bedring, håper du blir fort frisk:)

aase sa...

God bedring!!

Bruk tiden til å slappe av da, ikke prøv å gjøre masse "siden du er hjemme" Det har nemlig jeg en tendens til!! Det er lov å være syk altså!!

Fjordheim sa...

Uff da. G
od bedring til deg :)

Klaffen sa...

Næmen æsj da! Husk å ta det helt med ro da, ellers tar det myyyyye elnger tid! riktig god bedring venne. klem

by Siv sa...

Jeg hadde en skikkelig kraftig bihulebetennelse da jeg gikk høygravid og det var grusomt...
Verre enn å føde faktisk (nå har jeg enkle fødsler da hehe).
Du må ha riktig så god bedring, håper du får hvile mye :)
*Siv*

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen FY!! Önskar dig massa massa god bättring söta ;)

& ni har kanske nok kalendere ja *fniss*

Klemmer i bøtter & spann fra mig

Guttemamma sa...

Syt ivei, det er derfor vi er her! Og ja, du burde nok hatt en sånn fin akevit flaske...Klem og god bedring

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...