lørdag 20. desember 2008

Kule reinsdyr! Og en stor takk!

Tusen takk til alle som har gått inn på linken i forrige innlegg og stemt på oss! Det blir spennende å se om det blir vi som vinner denne gangen! Jeg er både ydmyk og utrolig glad for at dere tar dere tid... TUSEN TAKK!


(Foto : PotteryBarn.com)

Så var man nesten på bena igjen. Endelig. Og man har mistet tre-fire dager av det aller verste julemaset... Kanskje egentlig ikke noe å gråte over - men du verden å stresset man blir! Man ligger og tenker på alt man egentlig skulle ha gjort - som man ikke får gjort fordi man er litt "satt tilbake". Men vet dere - nå har jeg bestemt meg for ikke å tenke på alt jeg ikke har fått gjort! Jula kommer uansett! Nesten litt som med været. Vi ønsker oss vel alle masse snø til jul, men når det regner flere dager i strekk og er mildvær - hva kan man vel gjøre? Ikkeno'! Så nå skal snupsi og jeg ut etterpå og kose oss midt i det verste julemaset! (Yeah, right - tenker du vel nok nå...) Men vi skal faktisk gjøre et iherdig forsøk. Godt ladet med innkjøpslister på hva vi skal ha, så burde dette gå helt finfint! Gleder meg!

Jeg fant forresten noen ultrakule reinsdyr hos PotteryBarn som jeg bare måtte dele med dere! Har dere sett no så kult? Vet ikke helt hvem av disse jeg falt mest for - men jeg holder kanskje en knapp på det fine, store der ved siden av sofaen?

(Foto : PotteryBarn.com)

Og så en liten hilsen til noen jeg var sammen med igår - FruFjeldhammer og Frk.Fischer. Kos med herlige og lattermilde venner! Deilig å kunne sette seg ned og slappe av litt!

2 kommentarer:

Anne sa...

Halloisen snuppa.
Godt du er i bedring og kommet deg på føttene igjen, og slapp nå helt av, vi skal da eksistere i januar også. Og når er man egentlig ferdig til jul, blir aldri helt ferdig jeg, finner alltids på noe som skulle vært flyttet på eller ordnet :-)))

Lo da jeg leste kommentaren din gitt, for JA noen ganger kan mannfolk være det værste irritasjonsmoment. Fordeler og ulemper med det meste vet du, og fordeler... ja, du vet...
Tenkte å foreslå bruttern for deg jeg, 36, singel og utrolig kjekk??

Frøken Englefjes sa...

Fint bilde av deg! Nå fikk jeg et lite dytt til å komme meg ut av sofaen og alle bloggene her til å faktisk pakke, så tror jeg går og gjør det nå. Takk for hilsen og alle andre gode ord i året som har vært, vet ikke hvor mye jeg får blogget i juleferien så benytter anøedningen til å ønske deg en god jul og at vi kan fortsette å ha en godt bloggår sammen! jeg setter stor pris på at du titter innom.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...