lørdag 6. desember 2008

Awarder og utfordringer på morgenkvisten!



Denne awarden har jeg vært så heldig å få fra Frk.Englefjes og fra Guttemammas! Tusen takk, jenter! Jeg blir så glad når jeg får slike, for det betyr faktisk at det er noen som er innom mine hverdagsligheter og leser litt! Det varmer mitt hjerte midt i adventsstria! Så er det nå engang slik at den skal gis videre til 8 stk. Nå er det riktignok en stund siden jeg fikk en award, og jeg har vel oppdaget noen spennende nye blogger siden sist! Skal vi se.... Jeg gir den videre til:

HildeS - En kreativ sjel, som lager flotte kollasjer! Dessuten legger hun ut et lass med fine bilder fra butikken hun jobber i...

LinnsLykke - en helt nyoppdaget blogg for meg - sååå koselig! Jeg kommer garantert innom igjen! ;o)

LykkeOgLykkeliten - en fargerik og herlig blogg! Jeg blir GLAD av å komme på besøk til deg!

SiljesPlass - Her er det bare å høste inspirasjon!

Virre - Klarer du ikke sy Tildaer selv? Da MÅ du inn hit! Denne frøkna er et råskinn på å sy - dessuten har hun mye annet fint på bloggen sin også!

DetBlåHjertet - Mye kos fra hverdagen finner du her!

BlafreBloggen - jeg ELSKER deisignet deres! Her er det fargerikt og deilig!!!

Anette - lager verdens søteste små griser! Og der er til salgs også...

Og så har jeg fått i utfordring fra DrømmenOmEnEplehage og MonasLykkebo. Har lagt denne litt i tenkeboksen, for det er ikke så lenge siden jeg gikk løs på slik en utfordring. Ikke greit å finne på så mye spennende om en selv - som gjør seg på nett!

Utmaning: Så här funkar det:* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  1. Jeg er avhengig av JULMUST i jula! Det passer helt perfekt sammen med gløgg og pepperkaker.
  2. Tror jeg har vært hobbykokk eller baker i mitt forrige liv, for jeg elsker å stå på kjøkkenet! Bare så synd jeg oppdaget det litt for sent...
  3. Jeg har navnet til datteren min tatovert nederst på foten - på thai!
  4. Da jeg var yngre leste jeg til å ta flysertifikat... Det ble ikke fullført, dessverre. *sukk*
  5. Jeg ønsker meg en mann til jul. Hører du det, julenissen! Har ikke så store krav, bare at han skal behandle meg som en dronning!
  6. Jeg liker ikke å kjøre bil...
  7. Jeg ELSKER salmiakk-lakris. Nemlig!

Det var nok en gang litt om meg... De av dere som føler at dere har lyst til å gå løs på denne utfordringen, får bare kjøre på! Jeg unnlater å sende den videre - da de fleste nå sikkert har vært borti denne både en og to ganger. (Det er ikke for å være ufin, altså!)

Dagens oppskrift kommer senere idag! I mellomtiden må dere kose dere og nyte dagen!

4 kommentarer:

[ barn i heimen ] sa...

Joo hoo! Den var gøy:) Vel fortjent gratulasjon til deg - og tusen takk for den til meg!

"De sju slagene" - jeg er så glad for den serien!!! Og følger ivrig med! Skal snart begynne å bake...og skal innom for både oppskrifter og inspirasjon.

Og jammen har du fått gang på symaskinen. Julekoselig som bare det! Bra jobba:)

Men i dag blir det en god gammeldags basar. Så bake får vi gjøre en annen dag!

Anne sa...

Utrolig spennende lesning da gitt :-) ler litt jeg, her jeg sitter :-))) Mann til jul...

Ha en forykende dag.

Anonym sa...

Heisann......
Koselig blogg du har....er innom for første gang...tror jeg :)....og det var mye interessant å lese.

Gøy å se at du har et likt julegaveønske som meg.....en mann :)
Selvfølgelig en som behandler meg som en dronning ;)

Kommer nok innom bloggen din flere gang...tror jammen jeg legger deg til favorittene mine

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer!!!
Mann til jul faktisk, det kan vel løse seg (om ikke annet i mellomjula, det er vel da de single går på byen...).
Flott blogg du har :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...