torsdag 18. desember 2008

Vil dere hjelpe midt i julestria?

Jeg bruker dere for hva dere er gode for nå midt i julestria!

Barnehagen der snuppa går og jeg jobber har blitt nominert til Romeriksfondet! Vi er en av fem som har blitt nominert og vi trenger stemmer... Vi var så heldige å bli nominert også i fjor - men da tapte vi med et fåtall av stemmer. Har dere lyst til å lese mer om hva vi håper å gjøre med premien, så kan dere gå inn her :RomeriksFondet og trykke på Ski-leik, Lørenskog! Stem på oss, da - vær så snill! Vi kjemper mot Lørenskog Hockey, som er en av Norges største hockeyklubber...

Tusen takk fra en ydmyk mamma!

10 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vad skall man säga.... MASSA MILJONER GOD BÄTTRING!!!!! Från en mag sjuk till en annan....

Detta är det värsta jag varit med om alltså, så du har all min sympati ♥

Tvi tvi för rask bättring & visst skall vi stemme ;)

Klemmer

Frk .Fischer sa...

Klart dere får min stemme...Vi ses på fredann...

Rådyrveien sa...

Min stemme er registrert!
God torsdag og gode førjulsdager!

Hilde :)

Black Feathers sa...

Slenger meg på den så nå har jeg stemt. Håper at det blir dere som vinner ;)

oline's skattekammer sa...

Hei hei, da har jeg vært inne og stemt!! Virker som et knakende godt tiltak som jeg synes fortjener all mulig hjelp og støtte. Håper at dere når helt til topps i år!! Lykke til videre og ha en god jul!!

Anne sa...

Stemme avgitt!!!
og på jobb er det så utrolig lite å gjøre om dagen at jeg tar en stemmerunde med damene også der i morgen tidlig. Ingen vil opereres nå før jul vet du :-)

Frøken Englefjes sa...

Uff, du har virkelig fått både i pose og sekk den siste tiden...fra den ene sykdommen til den andre. Stakkars...og karamellene mine ble syke...kokte sikkert i 2 timer og ville aldri bli seigere eller tjukkere, så tilslutt ga jeg opp! Begynte å bli sent på kvelden så jeg helte massen utover og neste morgen var de ikke stive nok så de kan hvertfall ikke gis bort som jeg hadde tenkt, men smakte jo godt da...kanskje jeg skulle gitt det bort som sjokoladepålegg?!? hihi...

Ida sa...

Jepp - da var min stemme gitt :) Tvitvi - håper de går til topps :)

Var egentlig inne for å si at du lager fantastisk flotte headere rundt omkring - kan jeg spørre om du bruker ett spesielt program for dette? Kunne tenkt å prøvd meg selv - er litt lei av "toppen" min - ser du ;)

Klemmer

Min Verden sa...

Jeg har nå hjulpet og jeg lurte på hvilket program du bruker når du lager disse headerene? Jeg vil gjerne rote og lære meg dette, men må vite hvor jeg begynner - hehe! Håper dere vinner. Jeg liker hockey, men ski-leik er bedre. Er jeg helt sikker på. Hanne

[ barn i heimen ] sa...

Jeg stemmer!!

Klart bloggen må brukes - som bare det! Heia dere!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...