tirsdag 30. desember 2008

Utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra FrøkenEnglefjes - og den må jeg jo bare ta!


Jeg skal da nevne fem ting jeg IKKE ønsker meg til jul...

1.) Pyntegjenstander kjøpt av mine familiemedlemmer som overhodet ikke har peil på min smak...
2.) Flere strømpebukser ( i feil str.) bare fordi at "pengene" ikke skal bli så flate i pakken...
3.) GODIS. Neitakk - det kan bli litt mye konfekt, sjokkis og Twist. Det er faktisk sant...
4.) Nattkjoler. Jeg er IKKE nattkjoletypen, dessverre...
5.) Den siste sliter jeg litt med. Jeg har egentlig søte mennesker rundt meg, som stort sett er flinke med gaver. Dessuten er det ikke jeg som får så mange gaver, det er snuppa. Og hun ønsker seg IKKE leker som lager lyd! Haha. Eller kanskje det var mammaen hennes som ikke ønsker flere lyder i hodet sitt???

2 kommentarer:

Anne sa...

Hmm, her var mye nytt, og juleønsker igjen nå da du :-))) eni nå må du vente til neste år ja, og heldigvis (synes jeg) er det en god stund til.
For som du sier, en kan bli lei av sjokolade og diverse. Nattkjoletypen er nok ikke jeg heller nei, surrer seg rundt kroppen som om man er en skikkelig julepølse, virker mer som en tvangstrøye på denne dama, men om man har en Uri Geller type ved sin side hadde det kanskje gjort susen :-)))) *gliser bedt*

Ser du planlegger kalkun?? det er jo så utrolig godt da, lett mat, men det er nå den sausen med mye som gjør det måltidet også da, og for all del, rødvinen bare MÅ vi ikke glemme!!

Ha en forykende feiring i morgen, og lykke til med det meste neste år.
Gleder meg til å følge deg inn i et nytt blogg år.

Anonym sa...

Heisann,

Sender deg herved en liten siste hilsen i dette året! Med ønske om et godt nytt 2009 år for deg og prinsessa di!!!
Tusen takk for den hyggelige kontakten vi har hatt i året som snart er forbi, og jeg håper vi kan fortsette slik i 2009!
Vi skal også ha kalkunmiddag i morgen og det er en takknemlig sak å få til så det blir helt sikkert en suksess! Kos dere masse!
♥ klem fra det hvite hjerte ♥ Ann-Christin

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...