lørdag 27. desember 2008

Tid for shopping!


Så var det tid for shopping, da dere!!!
Det er klirrende mynt i pungen og mor skal ut og shoppe noe hun har siklet litt på...

Men aller først skal jeg en liten tur innom Fryd. Der har de nemlig fantastisk god jule-te og jule-kaffe! Og siden alt som er relatert til JUL er på 50% - så passer det jo bra???
Dessuten skal jeg ut og bytte en bok...
Av alle ting - så fikk jeg faktisk to like kokebøker! Og noen har nok fått med seg at jeg elsker det som er relatert til Thailand - for jeg fikk to like Thai kokebøker! Så en må nok vike plassen for en annen spennende kokebok, ja!
Ellers har vi en dinnerdate på Peppes Pizza idag! Ikke noe spennende, men det er spennende nok å komme seg ut og spise noe annet enn julemat. For den er vi lei nå. I morgen blir det en skikkelig pytt-i-panne av resten og så er det offisielt slutt med julemat.
Nei - off to shopping, ladies!

8 kommentarer:

Klaffen sa...

Jeg blir så glad når jeg leser bloggen din. Du virker til å være deg selv, 100 % og det er jammen digg!Så koselig å spise på peppes - sånn skal det være. Nei takk og ellers takk til mer feit julemat:) I dag skal vi spise laks, snuppa her er vill etter rød fisk så det er digg!! Har seriøse planer om ett blogg treff på nyåret - hadde det vært noe eller? Klem

Ingunn sa...

høres ut som om du har en herlig dag i sikte!!!
Kos deg masse!

Håper du har en super jul!
Klem ingunn

Anne sa...

Å ja, shopping, blir man noen gang lei??? jeg slkler etter en lampe som jeg nå håper de setter ned litt i pris..., enlampe jeg egentlig ikke har behov for, men du så flott..., densom lever får se, håper bare salget gjør sittmed den prisen som overhode ikke passer en sykepleier!!

Lykke til på datè da,ferdigpizza også her i dag, lut lei av matlaging faktisk!!

Anonym sa...

Her hjemme er det også hjemmelaget pizza i dag....ikke mer julemat nå nei :)
Var bare en snartur innom byen i dag...orka ikke å shoppe noe, men Kevin måtte bytte noen julegaver. Jeg har bestemt meg for å ikke besøke mer butikker enn det jeg må i jula.....bare være hjemme og kose oss max :)

Klem...

Vår lille hage sa...

Du har en kjempefin blogg, jeg synes det er så kjekt å stikke innom... Er du ofte på Ikea ? Ta en titt på bloggen min... Klem

Guttemamma sa...

Håper du har fått masse fint!! Handlet på salg selv jeg, diverse lekker julepynt og julepapir til neste år på Panduro..(sykt..??). PÅ mandag starter salget på noa noa og jeg har TO gavekort der..!! Klem fra en som fikk utrolig lyst på peppes pizza...shame om you

Anonym sa...

Hei Lena :)
Høres ut som en hyggelig dag!
Gleder meg om vi får til et blogg treff i Oslo på nyåret!
Kos deg denne lørdagen i desember!
Klem

aase sa...

Shopping er deilig og når man i tillegg har en fryd butikk i nærheten, ja da er det perfekt!!!

Her i huset ble det tacos igår og det smakte merkelig mye bedre enn andre lørdager gitt!!

Idag vet jeg ikke om det blri middag engang!! hørtes deilig ut med et pizzabesøk også!! Kanksje det blir menyen idag!!

Ønsker deg en vakker romjulsfeiring!!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...