fredag 2. mai 2008

Vel i havn!

Da var jeg vel i havn med maleprosjektet av hyllen min på kjøkkenet. Det gikk forsåvidt greit, men jeg burde nok hatt fire strøk på... Tre ble på enkelte steder litt for lite, faktisk! Opprinnelig var det jo en hylle i furu, som jeg hadde beiset til kirsebær. Nå er det altså hvit og fiiin.

SJOKOLADE oppskriftsboken min har foreløbig fått plasse den håndklene mine lå... Det blir nok bedre system i denne hyllen etterhvert - når jeg får satt ting opp der jeg vil ha det!

I samme slengen så malte jeg en korktavle i samme fargen. Er litt sånn at jeg må ha lapper, kort og andre ting hengende i "system" - eller ikke i det hele tatt. Nå heller jeg mer over mot et kjøkken hvor det synes at man har barn, så da blir det nok endel av tingene til snuppelura som får plass der, tenker jeg!

Nye knotter har kommet på. Egentlig vil jeg ha porselensknotter. men jeg har bare ikke funnet de rette enda! Så her må nok jakten fortsette!
Alt i alt må jeg jo si at jeg ble skikkelig fornøyd!

Snuppelura var ganske søt, da... Da jeg endelig hadde vasket pensler og rulle og fjernet alle tegn på maling - så sier hun : "Mamma - du har jo ikke malt det på toppen!" Ehhh, hysj jenta mi - det får bli en hemmelighet mellom oss to! ;o)

8 kommentarer:

Ninas Lounge sa...

Så fint det ble, er en ganske stor jobb. Så godt når det er gjort, ønsker deg en fin fredagskveld! God klem!

Siv sa...

Så mye du får gjort på fridagene dine:-)Det ble kjempefint. Hils snuppa så mye fra meg.Hun er vel stolt nå som hun får ny STOR seng.
Ha en fortsatt fin helg.
Klem Siv.

Tove sa...

Flott skap! Masse flotte bilder:)

Ha en flott helg

MeyBiMe sa...

Herlighet så effektiv du er da!!!!!
Er hyllen allerede malt..????
Jeg går ennå for slagordet og tanken om at...Ting Tar Tid :-/

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint det ble, Lena... det er jenta si det!! Jaggu har du fått handlet litt i dag og, det er jo bra ;0)

Hva var dette bryllups greiene for noe, det skjønte jeg ikke!?

I morgen er det søstrene grene på meg altså, det er altjeg har råd til nå!!!

klem...

Fru Fjeldhammer sa...

Hva er mail adressa di? jeg fant noen sinnsykt kule knotter her på nett....

Siri sa...

Skapet ble lekkert! Vil du komme hit og male ferdig nattbordene mine, hihi?

Jeg har Mac, og bruker noe som heter Graphic Converter. Det er enklere en PS tror jeg.
Men ellers så bruker jeg Flickr og en tjeneste de har, Flickr Toys:
http://bighugelabs.com/flickr/
Prøv det! :-)
ha en fn kveld, og takk for bloggbesøket!

Lene sa...

Hei Snuppa,

Så lækkert det blir hos dere!

Hvis du vil ha en mere "nøytral" korktavle er det barer å trekke den med stoff som står til resten av rommet, så blir du kvitt den "80-talls-insprerte"-korken.

Jeg gjorde akkurat det med tavle til junior, han er nå den heldige vinneren av "Cars"-korktavle nemlig. :) Han er kjempe fornøyd!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...