lørdag 17. mai 2008

Gratulerer med dagen, Norge!


GRATULERE MED DAGEN ALLE SAMMEN!
Her hos oss er vi oppe, men rett så triste til sinns... For når vi ser ut av vinduet - så SLUDDER det! Det er jo bare til å gråte av! Denne dagen skal sola skinne fra klarblå himmel - det skal være varmt og godt - og det skal være deilig og avkjølende å spise en is eller tre. Man skal ikke få forfrysninger bare man drister nesa ut døra... Jeg har IKKE lyst til å dra frem ullkåpa mi bare for ikke å fryse når jeg pynter meg i den nye finkjolen min. Stakkars lillesnupp hadde gledet seg til ompa-lompa i 17.mai-toget. Jeg må tilstå at jeg er litt usikker på om vi orker å stå å vente på toget i sludd, regn, blåst og null grader... Har vært ute en liten tur på 17.maifrokost - og det var KALDT!
Jaja, jeg ønsker dere alle en fantastisk dag - kos dere masse! Det skal vi nok uansett klare på denne kanten!

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Ja nå er jeg negativ, men gud det var ikke verdt 5 flate øre å se på toget.. isende kaldt, sur blåst så det svei i fjeset... gråtende unger!! jeg er hjemme igjen med minsten, han hyla og hyla... fikk melk og sovnet på soffan!! mor fikk litt alene tid slik at jeg får puste med inn og ut pust... gleder meg til neste helg!!

kos dere... klem!!

Solveig sa...

når jeg hørte det trodde jeg det bare var sludder:) men at det går an med sånn vær? huff.. håper dagen ble ok inne i alle fall:)

Olstad sa...

Brr Det er ikke spøk med elendig vær på 17 mai. Vi måtte avslutte 17 maitoget midt i da jeg ikke hadde hatt med nok klær til knerten. Han frøys så veldig så han bare gråt og gråt. Men han tok seg fint inn igjen.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...