fredag 2. mai 2008

En supereffektiv dag!

Det har vært nok en effektiv dag! Har fått utrettet en hel masse...
Først satte vi kursen til Skeidar. Ville se på flere senger til lillesnuppa, i tillegg til at jeg ville se på en sjenk som jeg hadde sett bilde av i et interiørblad. Senger hadde de, og en rett så fin en fant jeg også. Men jeg har ennå ikke bestemt meg for hva det blir og hvorfra den kommer - for det ser ut til at prisene er relativt like. Har ennå til gode å ta en tur til Living (vi har mange store møbelforretninger nære oss) så får vi se hva som finnes der!
Sjenken hadde de ikke, men de hadde en annen modell. Men den var bare 80cm i bredde, så den er en tanke liten. Så den får man tenke litt på...

(Foto : Lena Gulbrandsen)Men vet dere - det er jo masse annet fint på Skeidar også... Jeg faller jo helt i staver når jeg ser så mye flott på et sted! Måtte ta frem mobilen (er egentlig ikke flink til å ta bilder med den, men skal nå bli litt flinkere) for å ta bilder av litt av herligheten!

(Foto : Lena Gulbrandsen)

Det må jo tilstås at man bare MÅTTE ha med seg noe hjem... Det var en sann fryd å shoppe bare pittelitt, for det var noe for min slunkne lommebok også! Jeg måtte jo ha noe nytt og hvitt til den fine nye, hvite hyllen min på kjøkkenet! I tillegg kom jeg brått på at datteren til "tanten" min faktisk gifter seg i morgen. Da var det jo på sin plass å kjøpe en liten oppmerksomhet! Så det ble jammen litt shopping idag også. Men nå får det bremses litt, for det er lenge til lønn... Haha!

( Foto : Lena Gulbrandsen)Er nettopp ferdig med å legge negler på ei veldig god venninne av meg. De ble sååå fine! (Jeg er neglteknolog på 14året) ...og det var her jeg skulle vært fremme med kameraet igjen, da... Men det var jeg jo ikke.

Nå sitter jeg her og koser meg - endelig litt MEG-TID! Jeg har syndet litt idag. Har laget meg en ørliten Irish Coffee - og den nyter jeg til det fulle!

Carpe diem alle sammen - og god helg!

4 kommentarer:

Torunn sa...

Hei på deg!

Tusen takk for skryt :-). Det hjelper det vettu....

Skal få litt skryt du også!

For at du har "syndet" i dag....

Er det noe vi mammaer burde blir flinkere til, så er det nettopp å finne litt MEG-tid! Selv om vi får fantstisk mye tilbake, er det godt å kunne finne litt tid til seg selv innimellom all forpleiningen av de rundt oss.

Når man blir mamma, så mister man jo jammen navnet sitt også! Fra den dag blir man bare omtalt som "mamman til...."osv...
Det er hyggelig det, men igjen, det ER godt å bare få lov til å være SEG litt også, med eller uten Irish ;-)

Nyt kvelden og resten av helgen!

Klem

Lappesola sa...

Takk for koselig hilsen. Ja, jeg har snekret porten helt selv uten hjelp. Men etter den jobben hadde jeg trengt en time hos deg for neglene mine er alt annet enn pene.
Ønsker deg en riktig deilig helg.
Hilsen lappesola

Livy sa...

Heisann!
Tror jeg må en tur på Skeidar nå - her var det masse fint!

Den hyllen som du har malt på kjøkkenet ble utrolig fin! Er så deilig med slik forandring - jeg har to skap og en tv-benk som snart skal under malekosten, og jeg gleder meg nå når jeg ser hvor fin din hylle ble!

Ønsker deg en riktig fin helg!
*Klem*

Heidi og Cathrine sa...

Heisnn! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Har ikke vært på besøk hos deg før. Alltid moro å oppdage flere koselige blogger :o)
Ja, det er heldigvis lov å drømme om lekre entreer, flotte møbler eller hva det skulle være... Jeg venter for tiden på at "ånden" skal komme over meg, slik at jeg får begynt på noen av prosjektene jeg går rundt å tenker på...
Ha en riktig fin helg :O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...