tirsdag 13. mai 2008

Fornyelse?

Innimellom er på det på tide med litt fornyelse. Enten det er et malingstrøk eller to, nye puter i sofaen, noen flotte nye krus på kjøkkene eller et plagg til garderoben. Her var det på tide med en nye header... Har fått noen henvendelser om å lage header på bestilling, og der gjør jeg så mer enn gjerne! Syns slikt bare er moro - og jeg digger jo å leke meg i PhotoShop uansett! Så dersom det er noen som har lyst på en header, og ikke får dette til selv, - så send meg gjerne en mail!

Her ventes det med lengsel og stor smerte til lønn kommer inn på kontoen. Er lenge siden jeg har vært så raka fant som det jeg er nå... Men kjenner jeg meg selv for rett - så forsvinner den vel like fort ut igjen som en kamelfis i ørkenen. Men slik er det jo nå engang med de fleste av oss - vi får jo ikke akkurat pengene til å doble seg der de står på kontoen?

Til slutt så har jeg et spørsmål til dere driftige damer der ute. Har et vinstativ/hylle/skap - som jeg gjerne skulle malt. Men problemet er at det ikke er skrudd sammen, men det er stanset sammen og umulig å få tatt fra hverandre. Hvordan i alle dager skal jeg klare å få malt dette??? Det er masse kriker og kroker der glassene skal henge oppned... Tips tas imot med takk!

6 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så flink du!! Kanskje du får en mail med meg også etterhvert!!
Penger er noe jeg skulle gjerne hatt masse av..men bunaden drar med alt jeg har..Hi hi! Verdt det!
Skal sette inn bilder da den er ferdig!
Ha en fin tirsdagskveld!!

Fru Fjeldhammer sa...

steppe maskinene..*OMG*!!!?? Nei gud så flink du er!! Knaske knaske på en melkesjokolade herfra!!

Tar allergi piller og øyedråper, men gud det klør og svir for det...

Anne sa...

SPRAYMALING !! er tingen :-)

Prøvd flere ganger her, og med flott resultat. Kjøpes i alle regnbuens farger på Biltema.

fru vims sa...

haha, er ikke mange igjen av de nå lenger...vi har det vel litt i blodet ennå, men kommer nok bare frem i fyllekalas. hehehe

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :o)

Photoshop er en artig leke....
Driver stadig å prøver meg fram og blir litt bedre kjent med programmet - har jo bare hatt det i 2 år ;-D - så kanskje på tide....? Har en del å figurere ut :o) Likte den nye headeren din!!

Ha en riktig god natt :o)

h.espe sa...

Hei!!
Må innom til deg og gratulere deg som vinner av header konkurransen på NIB. Kjempefin er den, og vil nok glede oss i uoverskuelig fremtid når vi titter innom NIB:o)

Tror det er første gang jeg er innom bloggen din, og kjempekos er den, så kommer nok helt sikkert innom deg igjen... Stikk gjerne innom til meg også :o)

Ønsker deg en herlig kveld videre!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...