torsdag 1. mai 2008

Litt mer inspirasjon...


(Foto: Sia-Homefashion)
Jeg falt litt for denne sofaen, jeg. Men mest av alt falt jeg for dette tunge, spesielle stuebordet! Jeg er egentlig på jakt etter et kvadratisk stuebord, og selv om dette var helt ok - så passer det nok ikke helt inn hos meg. Jeg forstetter jakten i morgen, da har jeg tenkt meg en tur på Skeidar for å sjekke om de har en hvit sjenk jeg kan ha her i stua. Min "gamle" har kveilet under tyngden av kludreblokker og fargestifter (les = snuppa sine!) så jeg er dessverre nødt for å få tak i en ny. Og den bør helst ikke koste altfor mye heller... Så bilde av en i Bo Bedre som jeg har tenkt å sjekke ut.


(Foto: Sia - Homefashion)
Herlige glasser og helt fantastiske kopper! I allefall i mine øyne! De hadde passet flott inn i min hylle - nå som den er nymalt og HVIT! Bilder kommer i morgen når lyset er litt bedre!

4 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Kjempefine bilder! Og lekkert bord!!

Og gooood fredag til deg :) Nå må jeg gå å legge meg....Natta.

Fru Fjeldhammer sa...

hørte jeg shopping!!!?
spennende,med ny skjenk da, men hva med finn.no og et strøk maling!?

formen her er mye bedre etter kebaben i går *LOL*

Her blir det inne dag ser det ut som.. og en liten snau tur på metro etterpå!!

Sitter og funderer på om jeg skal ta med meg ungene til sandvika og søstrene grene, men fant fort ut at uten bilsete til minsten går det dårlig!!

God tur.. klem

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Den stua likte jeg godt ja! Kunne gott hatt den selv;)
Koppene er nydelige, jeg kan jo bare få skryte av at jeg faktisk har en (!) sånn kopp;) Skulle nok hatt mange flere, men så er det det green gate som jeg samler på da... må vente med disse hvite ser det ut for;)
Skjerf ja... om jeg får enda mer strikkedilla, etter jakken skal jeg se om det blir flere skjerf:) Jeg har fått en del forespørsler om de, så det må vel bli flere. Jeg legger de i såfall ut i bloggen, når de er ferdige,
Nå er det jo knallvær hos meg, så det blir litt mindre håndarbeider på denne årstiden.
Helgen skal nytes, og i håp om at knall-været holder seg:)
Ha en super helg!
Klem fra chatrine:)

Kine sa...

Sia har så MYE lekkert!En fin blogg du har her,takk for titten:) Kommer nok flere ganger innom..Ha en god helg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...