søndag 4. mai 2008

God morgen!


Ja, god morgen til dere alle! Det er søndag, og klokka har ikke engang tikket over ni... Frokosten er allerede inntatt og kaffen nytes i koppen! Igjen er det strålende sol ute, hurra! Jeg føler at det blir en lengre spasertur idag... Tar med lillesnuppas sykkel og tar en tur inn til et vann som ligger her like i nærheten! Pakker sekken og har en picnic... Kjenner at jeg bare MÅ ut og høre fuglekvitter! Tror jeg har blitt litt våryr, jeg... Lå våken i sengen i dag morges (ja, det var tidlig!) og hørte fuglene kvitre, det var bare sååå deilig!
Så altså - idag skal hviledagen holdes hellig! Det blir ikke rydding, maling, stryking eller NOE som helst annet! Dagen skal nyyytes!
Og det bør dere gjøre også!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Her var mann og barn ute rett etter ni.. alright!!

Kos dere i dag, klem

Emmeline sa...

Ja du må kose deg masse på hviledagen din du også...

Her vurderer jeg å begynne å skrive sanger, kanskje bake noen kransekaker og rett og slett slappe godt av:)

Mann og de yngste barna har allerede forsvunnet på fjelltur, men DET gidder ikke jeg:) Ha en fin dag kos deg!

tinemor sa...

Da blir det gave på deg!!!
Send meg din adresse på:
termoen@loqal.no

tinemor sa...

Ja, innimellom bare må man stoppe litt opp og høre på livet!
Kozt meg på verandaen i dag jeg. Deilig. Masse sol og fuglekvitter!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...