mandag 19. mai 2008

Harrytur idag!

Ja, da har det jammen startet en ny uke. Det innebærer nye muligheter, dere! Og dagen starter jo flott - knall blå himmel og sol!!! Hvor var dette været på 17.mai??? Jaja...
Igår hadde vi en toppers dag. Vi startet med å dra avsted til Losby besøksgård, der vi skulle se på slipp av dyra. Brrr... Det var kaldt, men vi klarte allikevel å kose oss med en vaffel ute.
Nammis!
(Bilde : Lena - mobil)
Så kom sauene... I flokk og følge. Men ikke der de kom ut i fjor - så alle som hadde stilt seg opp på baksiden av fjøset, ble litt lange i masken! Haha! Det var en flokk som spurtet avsted for å glane på sauene...
(Bilde : Lena - mobil)
Det ble litt kaldt for oss ( litt dårlig bekledning) så vi satte kursen hjem etter saueslippet. Det var nemlig tid for å bake litt! Og mens vi holdet på med baksten, så får vi jammen en invitasjon til grillfest - så vi takket selvfølgelig ja til det! Og der var vi til "langt" på kveld... Superkos!
Idag har jeg en tatt meg en turnusdag fra jobben, jeg og lillesnupp er invitert med på harrytur til Sverige!
(Foto : Strömstads hjemmeside)
Vi skal nemlig hit!
Vi drar avsted med buss til Sandefjord, hvorpå vi derfra skal ta ferjen over til Strömstad. På båten venter det et stort buffetbord til oss... Så blir det litt shopping, før kursen settes hjemover med buss igjen. Dette blir bra!
Grip dagen dere - for den kommer ei tilbake!

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Litt sendt og ønske dere godt tur.. for jeg så dere jo isted når dere stod å ventet på bussen!!

allikevel håper jeg dere får en flott tur... og sola skinner sikkert i strømstad også!!

Livy sa...

Heisann!
Ønsker deg velkommen til mine trakter:-) Strømstad-sandefjord turen er jo super, og bufeen pleier å være veldig bra! Har du tid anbefaler jeg en tur til Hörnan rett ved Badet i strømstad masse fint der:-)

Ønsker deg en riktig fin tur!
*klem*

Anitas hus sa...

Håper dere får en fin Harry-tur og som livy sier så pleier bufèen og være veldig bra. Kos dere masse:O)

janne - kathrine sa...

Ja, 17. mai var en trist affære i år :-( Så surt og kaldt at vi måtte fyre i peisen fra morningen av!
Det ble en aldri så liten tur i toget på Skjetten - men resten av dagen holdt vi oss inne.

Det er fint på Losby :-) Pleier ofte å ta turer dit selv med naboen og hennes barn. Skulle kanskje ønske at det var litt flere dyr der, men sauene er jo alltids klare for litt kos :-)

Håper du har hatt en fin tur til Sverige i dag!

Fru Fjeldhammer sa...

Var bare deg jeg ventet på nå da!!!!! så nå kan jeg avslutte.. skal bare en tur på metro først om jeg får dratt meg opp av soffan!!

formen er bra her, men lørdagen vet jeg ikke!!

klem

Fru Fjeldhammer sa...

Heey, ligger en utfordring til deg på siden min!

Klem

mali-mo sa...

Harry tur er sikkert moro det! Kjekt med en tur syns jeg, uansett hvor man skal (nesten da). Kald søttendes dere hadde hatt ja, men den turen til besøksgården hørtes kjekk ut. Vet ikke om noe sånt her vi bor (vel bor vi landlig men det er ingen dyr her hos oss, ennå iallfall).

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...