mandag 12. mai 2008

Blay...

Det har vært en flott pinsehelg - her i heimen har vi kost oss masse. Vi har pleid tomatene på balkongen, vi har spist ute på balkongen nesten hver dag og vi har fått ryddet og vasket litt inne... I tillegg har jeg faktisk også fått scrappet litt (digitalscrappet) til feriealbumet fra Thailandturen. Det er jeg mest fornøyd med!

Her har jeg vært på jakt etter noe vakkert å ha på bordet... Dette nydelige serviset er fra Joesphine Blay! Serviset er i nydelig porselen og er brent 4 ganger. Det har en sommerfugl som gjennomgangstema... Vakkert, vakkert!
For mer info om dette flotte porselenet - send en mail til : info@r8.no

Nå er det straks nattinatt herfra. Mye friskluft gjør at allergien slår til for fullt pluss at man merkelig nok blir ganske søvning når kvelden endelig kommer...

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk... den awarden er til deg og... for all den sprudlende kreativiteten som bobler over hos deg!! Det er en fryd, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du var grafisk designer!!

Ps! Gleder meg!!

tinemor sa...

Så fint.
Jeg har en svakhet for sommerfugler... ;-)

Tove sa...

Først må jeg gratulere med seieren i header konkuransen!! Så flik du er da:)
Og den oppskriften du la ut lenger ned...må nok prøves ja!

Stilig servise også:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...