torsdag 22. mai 2008

Award og allergi...


"Sweet home blogger Award"
For sharing, beauty, love and joy...
En Award for hjemmet`s lune gleder! Den er ment til bloggere som deler av seg selv, sine vakre ting, hjem og familie på en morsom og god måte!

Tusen, tusen takk til Drømmen om en Eplehage for denne awarden! Det settes så utrolig høyt at du ikke aner... For å få en slik betyr nemlig at noen der ute faktisk gidder å sitte å lese litt av mine skriblerier. Og da blir man jo litt ydmyk, i allefall gjør jeg det. Det er jo ikke det at mine nedtegnelser er så skrekkelig spennende, da. Så tusen takk, kjære bloggvenn for den fine awarden! Og takk for at en tur innom deg alltid er en fornøyelse... ;o)

Det betyr jo også at jeg nok en gang skal sende awarden videre til noen... Og det er her det blir litt vanskelig, da! Nå har det seg slik at jeg igår ga videre en utfordring til tre stykker. Og så skal jeg finne 3 nye som fortjener en award. Hmmmm...

1. Den første går til sko og shoppinggale Fru.Fjeldhammer. Som er dønn ærlig og liketil og ikke minst, en skikkelig godhjerta jente. Glæ'r mæ tel i morra! ;o)
2. Den andre som skal få en award er Home4Us. Alltid koselig å ta en tur innom, du legger ut mange flotte bilder - og du er flink til å dele av deg!
3. Den siste går til nygifte Fru.Vims. For tiden blogger hun alfabetet - baklengs. Ta en titt på alt det morsomme hun skriver om hver bokstav!

Og så MÅ jeg rett og slett klage litt... Har jeg sagt at allergi er no skikelig skit??? Næhæi nei. Da kan jeg faktisk si det nå. I år har jeg vært kjempeflink - jeg startet med tabletter leeenge før jeg reiste til Thailand, og NÅ kommer plagene. Argh. Riktignok har jeg hatt rennende øyne i en periode på to uker, men DET er ingenting å klage over. Men når det begynner å klø i nesa og jeg nyser sånn omtrent 200 ganger FØR klokka er ti på jobben - DA KLAGER JEG!!! Sikkert noen som har det like ille, men jeg klager for det, jeg. For jeg er myyyye mer plaget enn alle andre. Nemlig. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har nyst idag. Og det morsomme ( i allefall for mine kjære arbeidskollegaer) er at jeg høres ut som en halsende bikkje når jeg holder på. Og det holder ikke med etpar. Det er 7-8 i slengen. Altså nys og ikke bikkjer. Nå vurderer jeg å kjøpe en neseklype jeg bare kan sette på, så slipper jeg unna. Pen blir jeg ikke, men jeg slipper da kløing og nysing...
Det var dagens utblåsing, takk og videreformidling!

9 kommentarer:

Anitas hus sa...

Gratulerer med awarden, den var jo koselig akkurat som at det er koselig å besøke bloggen din;)

Men stakkars deg da. Høres ikke noe særlig ut med den allergien din. Er ikke så mye jeg kan gjøre annet en å sende deg en stor trøste klem! Håper den gir seg snart.

*Klem*

fru vims sa...

hehehe, atsjoo?

tusen takk for award! det varmer!

jeg lider selv av nysesyndromet, og jeg nyser HØYT som en frykteig sinna hund. får faktisk vondt i øra selv når jeg nyser...og de rundt meg holder seg for øra...

begynte med en ny nesespray som gjorde at det ble mye bedre! flutide nasal. den er sterk som fy, og det er setreoider i den, men den virker! noen begynner å blø neseblod av den, men jeg er herda av de harde nysene mine. hehe

klem

home 4us sa...

Tusen takk for awarden:) Ble kjempeglad og overrasket. Du var den første som "oppdaget" og kommenterte noe i bloggen min, så det var veldig hyggelig at det var deg som ga meg den første awarden og. You make my day!!
Klem:)

Fru Fjeldhammer sa...

*LOL* Gleder meg til klype fremvisning i morgen !!!

Tusen takk for awarden, så snill du er.... det er morro når folk leser og kommentere ja.. det gir en vitamindose til å blogge videre!!

Sees i morra.. glæd mæ too!!

Drømmen om en eplehage sa...

Den var vel fortjent!

Uff, stakkars deg da.... Er serienyser selv og det er helt tragikomisk for ikke å snakke om trafikkfarlig. Oh, my!

Har ikke alergi jeg da heldigvis. Høres ikke noe godt ut i det hele tatt.

Voff, voff ha en fin kveld med eller uten nesekløe.
Klem

Bo med Lena sa...

Hei.

Ville bare slenge inn en liten helgehilsen! Har ikke rukket å kikke rundt hos deg eller andre i det siste. Jobber med eksamen. Grrr!! Har ikke glemt dere altså:)

Ønsker deg en flott helg!

Lena :)

Tove sa...

gratulerer med award!

Og fy som jeg ikke misunner deg allergien, har en mann og en stesønn med det samme og vet hvor syk man blir.

Også må jeg bare spørre deg om noe, når du la ut bilde av jenta di så syntes jeg det hun virka "kjent" og plutselig i stad kom jeg på det, tror jeg.. Har du også vært på nm, og er jenta di født jan . mars 2004? Da har vi i tilfelle møttes der inne før.

Ha en flott helg, og hold deg innendørs med alt av vinduer og dører lukket!

Klarafina sa...

Gratulerer med awarden! Den er velfortjent. Alltid like koselig å titte innom bloggen din.
Ønsker deg en god helg videre og håper at nysinga gir seg snart. :)

Tone Yvonne sa...

Gratulerer med award!!

Har STOR medfølelse med allergien din, er ikke selv allergisk, men bor sammen med to som er hardt rammet..... Så her går det i innhalatorere, nesespray, øyedråper og tabletter.....

Det må jo være slitsomt å nyse sånn i laaange serier, neseklype kan jo være en løsning ;-D

Ønsker deg en rolig søndag i solen og gir deg en stor klem for trøst :o) God bedring

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...