søndag 16. januar 2011

Litt reisesyk igjen...

Okei - så må det vel innrømmes at man kanskje har en tanke eller to om dette stedet igjen... Etter en relativt "lang" og kald vinter, så er det bare naturlig for meg å drømme meg bort litt igjen.
Nytt av året er jo at man har skolejente pluss at man også har en firbent skapning i hus. Ergo innebærer dette en utfordring eller to som man må fiks på før man kaster seg avsted. Først og fremst må jeg jo vente heeelt til sommeren med å få ferie. For når skolejenta må a fri fra SFO må man jo ta fri da, må man ikke? Og tro ikke at det er en paps med i bildet som har jenta si en eller to uker i ferien? Nei - man har jo ikke jenta i helgene engang. Så da må man jo forsøke å få kabalen med ferie til å gå opp på best mulig måte. I tillegg så ønsker arbeidsplassen at man tar ut 3 sammenhengende uker i løpet av sommermånedene også.. Jaja. Det er bare å kjøre på. Det er ikke lenge til verken vår eller sommer, så det er like greit å planlegge litt nå!
I tillegg så var det denne firbente tassen vår da. Han kan jo ikke akkurat være med til Thailand, heller... Men det tror jeg er det minste problemet - for han er så liten og søt at hundepassere står i kø. Men kanskje ikke midt i fellesferien??? 
Uansett - jeg lengter etter sol og varme, og kanskje en dupp i havet...

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Hvor mye bruker dere på reise og hotell, dere to? Har enda ikke funnet ut hvor vi skal reise til sommeren...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Huff, ja. I fjor (som 1.klasseforeldre) ble sommerferien litt av et puslespill. Hadde ikke klart oss uten velvillige besteforeldre. SFO har stengt i juli, absolutt mest praktisk å ta ferien da - og selvfølgelig dyreste, om man skal på tur.

Når jeg ser ut av vinduet og dagens tåke, lengter jeg også til en sånn strand...mmmmm

Ha en fin søndag.