lørdag 29. januar 2011

Humanity for All armbånd

Jeg har blitt inspirert! Igjen! Det er faktisk mye som inspirerer meg om dagen, og det skal man jo ikke kimse av... Og når man i tillegg kan slå sammen inspirasjon og litt fashion, da er ting bare komplett!
Forrige lørdag ble jeg grønn av misunnelse. Det ble delt ut slike lekre Humanity for All armbånd for de som hadde gjort det bra og som var snille og gode. Jeg satt der og tenkte at slik vil jeg også ha. Litt lang i masken, for jeg er jo også snill? Men jeg hadde ikke gjort det bra nok - så det er et mål å strekke seg etter, gitt! *ler* Nei, fra spøk til litt alvor - disse armbåndene er skikkelig lekre! Så jeg har bestemt meg for at et slikt vil jeg også ha. Så da er det bare å sette seg ned å lete, da...

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Søte snille gode deg... du skal få et av meg!
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...