torsdag 6. januar 2011

Tips til baderommet!

Hvor mange av dere har som nyttårsforsett å bruke smarte løsninger for å holde det litt mer ryddig i heimen??? Jeg hiiiiger etter smarte løsninger, og er stadig på jakt etter tips som kan gjøre det litt mer oversiklig og clean i mitt hjem.

Selv har jeg et relativt lite baderom - med altfor masse i... Noen som kjenner seg igjen? Må bare si at jeg til stadighet blir skikkelig imponert over dere der ute som klarer å være minimalister! Har skjønt for leeenge siden at det ikke ligger tilmeg, gitt. Men jeg gjør et forsøk stort sett hele tiden å bli kvitt ting, da... Nå har jeg jo innført shoppestopp - så da er det bare å hive ut rusk og rask og ikke fylle på med nytt!

Jeg fant på My Home Ideas denne kjekke lille oppsatsen. Smart og dekorativt! Selv har jeg alle dorullene i en fin kurv fra Ikea - men dette var jo vel så stilig?

Sånn på hjemmefronten er jeg hjemme med syk snuppelille idag. Vi var på en finfin skitur (hun og ei venninne på ski og jeg til fots med Balder på opptrening i snø...) igår - og det var ingen tegn til sykdom. Men når vi skulle stå opp idag var hun ikke seg selv. Kvalm og uvel - og slapp. Så jeg sendte jenta i seng igjen, og der sovnet hun med en gang. Balder - som vanligvis fotfølger meg hvor enn jeg går - han ligger vakt ved fotenden av sengen hennes og passer på! Så da ble det en hjemmedag på mor i heimen...

Husk å ta vare på hverandre, ta vare på deg selv - og tenk positive gode tanker! Det fyller på der det trengs! Carpe diem!

4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Smart og enkelt, takk for tips! :-)

Anja Holt sa...

Jeg har også forsøkt meg på minimalistisk, men det er ikke meg.... :( Men fint var det, okke som!

Tindrande Auge sa...

Heisann! kjempefin inspirasjon :) og god bedring til lille snuppa. Ha en flott dag videre :)

helle sa...

Ja, her mangler der også orden i sagerne!! Fine kasser!

Klem Helle

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...