torsdag 6. januar 2011

Vannlekkasje og sånt...

Mmm - det har skjedd i år som i fjor. Det har DRYPPET fra taket i gangen. Og igjennom kjøkkenvifta mi... men til forskjell for de andre foregående årene - så har det denne gangen blitt sett på av "fagfolk" i borettslagets styre. Og hva får jeg høre - jo'a : dette er jeg skyld i selv...
I skrivende stund har jeg to menn oppe på kaldloftet mitt. For å komme dit må de gå igjennom gange, inn på soverommet og opp stigen. Lett, tenker du nå. Men neida - omtrent hele soverommet må ommøblereres for at stigen kan kunne felles ned. Og når mani tillegg skal drasse med seg et ventilasjonsrør smekkfullt av vann og is igjennom mitt soverom - da kan du bare tenke deg hvordan det ser ut. Jeg gruer meg til å sjekke...

Oppdatering følger...*sukk*

3 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Huff da, det hørtes ikke bra ut.
"Skyld i det selv"? Javel, hvordan da? Ikke artig om du må sitte igjen med regninga...

Lykke til!

Anja Holt sa...

Hvordan har du klart detta da, Lena? *sukker oppgitt* Damer, ass.... nei, vent nå litt! Den var billig, jeg forventer utdypende svar på skyldspørsmålet og ønsker deg lykke til med opprydning!

Elisabeth, innerst i veien sa...

nei, huff. Men hvordan kan dette være din skyld? Venter på neste rapport.

Vi har den samme utfordringen med krypkjelleren her. Skapet i gangen må flyttes, bare det er jo en jobb i seg selv. Men for at det skal flyttes tilstrekkelig må spoten i taket demonteres siden skapet går nesten helt opp i taket, he he. Ikke enkelt, nei og ikke har vi vært nedi der på en 6-7 år vel.

Håper virkelig det løser seg for deg.