tirsdag 25. januar 2011

Bodum...

Bodum...
Kjøpte meg en presskanne fra Bodum rett før jul. Irrgrønn, for sikkerhets skyld, slik at ingen på jobben faller for fristelsen å "låne" den - da blir de gjenkjent med en gang! *ler* Dette er en slik vidunderlig sak som kan brukes både på kaffe og te. Må tilstå at det er første gang jeg bruker den, da jeg er heeelt hekta på Nespressomaskinen min. Men alt som er nytt er moro, så det må jo prøves!!! Så her sitter jeg da, godt planta foran pc'n, men kaffen i hånda og snuppa på sofan. Feber på 39,6 idag tilsier nok en ligge-på-sofaen-og-sove-pluss-se-litt-på-barnetv dag.

1 kommentar:

Sanne sa...

Hei hei, jeg surfer rundt i Blogglandia og kjeder meg litt. Er hjemme med barn syk. Legger igjen en hilsen hos deg. Fin blogg!!
Ser du er i samme situasjon som meg: barn syk!

Ha en fin tirsdag:-)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...