tirsdag 25. januar 2011

Min ekstrajobb hos Me&i...

Som noen av dere kanskje vet, så har jeg en liten ekstra-jobb. En ufattelig artig, givende og spennende jobb på si av hovedjobben min.
Jeg er en stolt selger av kule klær fra Me&i !

Og vet dere hva? På lørdag var jeg på kickoff med den nye vår/sommerkolleksjonen for 2011 - og den er sååå utrolig bra!!! Jeg bare GLEDER meg til å sette igang. Startskuddet går nemlig av stabelen i morgen - og da kan dere gå inn på nettsiden og sjekke ut de fantastisk kule klærne. Og ikke bare er det kule klær til barna, det er masse stilig til oss mammaer også!!! Har jo hatt en liten mulighet til å jobbe litt med dette nå som snuppelille har vært sengeliggende og syk her hjemme... (I skrivende stund sover hun og det er fortsatt feber... Hvor lenge skal feberen holde på? Tredje dagen her nå...)

Her kommer en liten teaser :

1 kommentar:

Supersnuppa sa...

Nice!
Jeg skal sjekke nettsidene.

Lykke til med snuppa, ikke artig med sykdom.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...