mandag 17. mars 2008

Vegghyller


(Bilde : Pottery Barn)
Stadig fler og fler velger små, smale hyller på veggen i stedet for store ruvende hyller. Eller så bruker man de rett og slett i stedet for bilder, eller man bruker de TIL å ha bildene på. Jeg synes det er både kreativt og stilig, jeg! Jeg har vært på besøk hos PotteryBarn denne gangen!
Her er det hyller i rustfritt stål som er satt opp som et lekkert skue... Disse hyllene får du fra 34$

(Bilde : Pottery Barn)
Her er det to lekre hyller i hvit utforming som jeg har falt litt for... For en stilig måte å vise frem vinsamlingen på!!! Dog bør den kanskje ikke være altfor stor... Prismessig var det heller ikke ille - begge hyllene er nemlig på salg til 29.99$ for stykket!
Nå gjelder det bare å kunne finne de en plass her i nærheten...

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...