søndag 23. mars 2008

Tid for vask..


Nå har det seg vel slik - hos oss alle - at det faktisk behøves at vi tar frem vaskekost, klut og såpe en gang i blant... Slik er det i allefall her hjemme hos oss. Dessverre har jeg ei ikke min egen hushjelp som tar dette for meg, så da forsøker man jo å gjøre vasking så hyggelig som mulig!
Her er et vidundermiddel til bruk på badet!
BathCleaner fra Maison Belle er en frisk rengjøringsprodukt til bruk på mange områder. Passer fint på overflater som marmor, sten, rustfritt stål, glass, plast, vinyl og malte overflater. Har en deilig duft av lavendel & mint.
500ml - pris 79,-
1000ml - pris 99,-

Og for ikke å slite på hender og negler, så må de jo beskyttes!
Da bruker man slike freshe gummihansker!!! Finnes i turkis og cerise!
Pris kr. 69,-
Produktene har jeg funnet på den svenske siden Russinnet.

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

alright, hva vi ikke trenger!!!
sees på tirsdag..

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...