onsdag 5. mars 2008

Sentrifuge til frukt og grønt!


Denne ønsker jeg meg...
Jeg har lenge gått rundt og tenkt at jeg VIRKELIG skal anskaffe meg en skikkelig sentrifuge til frukt og grønnsaker. Har for tiden en som jeg ikke er helt fornøyd med - så jeg står på trappene til å kjøpe meg en ny. Og denne modellen ser jo rett så bra ut, eller hva?
Her er litt info :
Råsaftsentrifuge PhilipsModell med 2 liters beholder og 1,5 liters kanne. Effekt på 650 Watt. Den kraftfulle motoren har to hastigheter og det patenterte micromeshfiltret presser all saft ut av frukt og grønnsaker. Stort innmatingsrør gjør at du ikke behøver skrelle, hakke eller ta bort kjerner. Enkel å rengjøre med avtagbare deler som tåler maskinvask.
Pris kr. 990,-

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Heeey, er ikke det en passende bursdagspresang fra mor og far?? you rååååsa girl!
(For å si det slik, godt jeg har konto på LaRadoute!!)

Smilla sa...

Jeg har kjøpt en sånn etter et innslag i Elle tror jeg det var. Helt fantastisk, men tar mye plass og er et lite prosjekt å vaske etter bruk. MEN; når man har to små som ikke liker grønnsaker, så er det lurt med eplejuice, med et snev godt kamuflert brokkoli og selleri et lite triks.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...