torsdag 27. mars 2008

En gammel kjenning...


Hvor mange av dere er det som husker denne lille karen? Jeg så et lite glimt av gode, gamle Beatrix Potter's Peter Rabbit på tv'en her forleden og tenkte jeg skulle lete litt rundt etter figurer, bøker etc. fra denne søte serien. Og masse har jeg faktisk funnet...
Her er det en samlebok med 12 bøker om Peter Rabbit - alle med hardback. Boksen er nok litt dyr for å få den sendt, den koster $84 - selv om dette er billig i seg selv... Men her på Amazon har jeg funnet den litt billigere!

Her er det en liten bok og et mykdyr med Peter Rabbit. Supersøt, eller hva?Pris : 14.99$
Det ble en liten nostalgisk reise dette...

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

God tur til dere..

♥ H@rmoni ♥ sa...

Finner så masse gøy rindt omkring du!
Ønsker deg god helg!
:O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...