søndag 9. mars 2008

Swimwear


Ja, jeg VET at det kanskje blir litt veeel mye sånn ferie-greier, men det er nå slik en gang at det ikke er så lenge til vi drar avsted... Og da blir det jo fort til at man sitter og roter litt rundt på nett etter ting man EGENTLIG ikke trenger - men som man må kikke etter for det. Og det er nettopp hva jeg har gjort nå... Jeg kom meg inn på sidene til VictoriaSecrets og der ble jeg jammen en stund! Så utrolig mye lekkert!!! Eneste aberet er at man kanskje ikke ser like fjong ut som alle modellene, men jeg har da jammen funnet noe som kanskje er flatterende på noen og enhver? Denne hvite bikinien med tankinitopp syntes jeg var flott. Den dekker jo kanskje litt mer enn en vanlig bikini?
Very Sexy ®
Gold-trim racerback tankini topshown with belted scoop bottom

Pris : 44$ og 34$


Denne saken var jo også herlig! Greit å ha noe å slenge på seg når man på død og liv MÅ bort i den strandbaren som ligger et bittelite stykke unna for å få seg en daiquiri. Eller en iskald øl...
Very Sexy ®
Floral flyaway cover-up dressshown with string bottom

Pris : 68$ og 38$


Og til sist - så har jeg lyst på denne... *ler* Jeg synes jeg ser meg selv - på stranden - i denne kreasjonen! Litt sånn diva-aktig? Nuvel - jeg syntes uansett at den var flott. Riktig så fin å gifte seg i om man vil ha et giftemål på stranden alá Pamela Anderson? Det er i allefall bedre å kle seg i denne enn å ha på seg en bikini og et wrap around...
Very Sexy ®
Goddess cover-up dress

Pris : 68$

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

>Lækkert, berre lækkert..
Ta med deg bilder, det er jo jaggu mye man kan få sydd til en billig penge der nede!!
Å du, alt kler den smukke!!

Ha en fin dag, dere to snuppene!

Drømmen om en eplehage sa...

Hei, og takk for koselig hilsen i bloggen min!
er en ære å få ligge på favoritt listen din. Helt ny på dette vet du så det tar litt tid.
Må prøve å se om jeg får til jeg også. He, he!

Forstår det slik at du skal ut på ferie til varmere strøk... Gubba så reisesyk jeg ble.
Meeen får vel bare nyte gamle Norge i år. Nytt hus, utvidet mammaperm og utskeielser er ikke noe som går sammen av en heller annen grunn ;)

He en fin uke!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...