fredag 14. mars 2008

Hallo Kitty...

Jeg MÅTTE bare legge inn disse bildene idag...
Prinsessen har jo ( som de fleste av oss) litt dilla på Hallo Kitty! Eller dilla og dilla, hun synes at denne figuren er "søt" - som hun sier. Og hun ER misunnelig på mammas Hallo Kitty ullsokker som mamma fikk i julegave! *ler*

Hva sier dere til å koke poteter i en snerten rosa kjele med Hallo Kitty på? Jeg er helt sikker på at de potetene vil smake en anelse - vel RÅÅSSSA???

Og mens potenene koker - så kan jeg jo hvile på de kuuule Hallo Kitty-kjøkkenstolene mine - med et touch av RÅÅSSSA?

Og om det blir noen poteter til overs etter at maten er inntatt, så kan man jo putte de i denne snertne matboksen - og ta de med på jobben dagen derpå???
Jeg må bare innrømme at dette blir litt veeel tacky for min del - men jeg MÅTTE bare dele med dere!

2 kommentarer:

Vanilladreams and humblebees sa...

Hej!

Vilka söta kitty saker! Min dotter älskar också Hallo Kitty :)
Mycket kläder med dessa motiv nu ute i butikerna...

Vad härliga bilderna från Thailand såg ut! :) Underbart med sol, värme, narur och salta bad! Ahhh!

Kramar från Jenny!
--<-@

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei rååååsa tjejen!!
Hallo kitty er søtt det altså, men jeg trenger ingen kasserolle på kjøkkene liksom, det blir til de minste...
Hå en god påske...
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...