onsdag 26. mars 2008

Awarded!

Tusen takk til Fru.Fjeldhammer som har gitt meg en award idag! Det var superkoselig og veldig spesielt for meg - siden det er den første jeg har fått her på siden min!

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose.Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site.

Jeg skulle gjerne gitt deg den tilbake - for bloggen din er så koselig at jeg MÅ innom minst en gang om dagen - men det er jo ikke slik det fungerer... Så da får jeg gi den til fem andre i stedet! Ikke lett dette - siden mange allerede har fått denne awarden. Skal vi se...

#1 : SiwJakobsen får den første. Siw er superkreativ og det er alltid moro å ta en titt innom bloggen hennes. Siw er ei scrappeberte akkurat som meg...

#2 : MammaBerit får den andre. Dette er en nyoppdaget blogg for meg - men akk o ve - her er det myyye å hente! Spesielt for ei jente som meg - jeg eeelsker å kokkelere på kjøkkenet! På denne bloggen finnes det et hav av flotte oppskrifter - ta en titt!

#3 : LivetPåSåta får den tredje. Her er det masse fin lesing, godt med fine bilder og hverdagsanekdoter. Men du får en award for de nydelige smykkene du lager, Karoline! Det kommer snart en bestilling fra meg...

#4 : DrømmenOmEnEplehage får den fjerde. Jeg finner det alltid underholdende å besøke denne herlige bloggen. Mange fine historier å lese, og innimellom så fniser jeg høyt når jeg leser! Skikkelig humor der, ja!

#5 : Ninas får den siste! En herlig, relativt ny svensk blogg som det er en fryd å lese... Flotte innlegg og der finnes vakre bilder.

3 kommentarer:

Nina på Kyrktorpet sa...

Tack!!!! Så glad jag blir!!!

kram

Klarafina sa...

Takk, snille, snille Lena!!!

Her kommer jeg hjem fra kveldsvakt, trøtt og sliten - og så får jeg en slik oppmuntring. Det føles utrolig godt. Skal grunne litt på hvem jeg kan gi en award. I morgen tidlig er det jobb igjen, men til helgen får jeg en pustepause og forhåpentlig litt bloggetid.

Drømmen om en eplehage sa...

Tusen takk, Lena!

Jeg ble utrolig glad og rørt, det skal du vite.

Ønsker deg en strålende dag. God klem fra meg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...