onsdag 12. mars 2008

Lampen Hvidkløver Flight


Jeg har lenge hatt lyst på en av disse fine lampene fra Samlelampe - jeg vet bare ikke helt hvor jeg skal ha den...
Uansett - nå har det da kommet en ny modell - Flight - og den er bare flott! Lampene kommer flatpakket i byggesett som visstnok skal være svært enkle å montere sammen. Dessuten skal de heller ikke trekke til seg støv, og det er jo velkomment i de fleste hjem??? De er enkle å ta ned, for så å få en liten omgang i dusjen, og så kan man sette den opp igjen! Ikke er de dyre heller - prisene starter på kr. 395,-

3 kommentarer:

mali-mo sa...

Hmmmm tenker jeg når du skriver byggesett, og ser for meg megselv sittende på kjøkkengulvet med 100 små hvite plast biter som skal settes sammen etter et på forhånd sinnrikt uttenkt system. Trenger ikke tenke tanken helt ut engang før jeg aner katastrofen. Hihi. Overlater byggingen til deg og venter spent påå se resultatet!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Måste ju kika in hit med ju!!!

Fin blogg..ser att du med gjort fina ägg!!

Mysig socker bit...helt klart annorlunda!!!Snygg lampa med!!!

natte kram Millan

♥ H@rmoni ♥ sa...

Høres greit ut med "støvfrie" lamper!
Du finner vel kanskje en plass til lampen- lys trenger vi mye av og det er jo som et møbel med flotte lamper.
:O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...