lørdag 8. mars 2008

Gratulerer med dagen!


Da var den store dagen kommet! Jeg har en 4-åring i hus! Helt utrolig hvordan tiden flyr avsted... Synes neimen ikke det er så lenge siden jeg slet meg igjennom rier, jeg... Noen kloke ord har jeg fått på min vei - og det er visst den går bare fortere og fortere. Ja, tiden altså. Skal det være en trøst - så er det jammen heeelt feil! Skulle gjerne hatt noen flere timer pr dag eller gjerne en ekstra dag i uka, jeg!!! Men det er jo moro å ha en stor jente i hus uansett, da!

Siden vi snart er på ur ut i den store vide verden, så hadde kanskje denne BabyBorn Mommy Look I Can Swim helt perfekt? Det er bare å legge dukken i badekaret - så svømmer den visst! Må være en ypperlig lekekamerat når man skal ligge og duppe i et svømmebasseng hele dagen??? Vet bare ikke helt om den finnes her i Norge...

Og så må jeg jo så si Gratulerer med dagen til alle flotte jenter der ute, også!!!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...