lørdag 15. mars 2008

Nespresso!


Okei - her kommer et seriøst innlegg!
Om du - som meg - bare MÅ ha en skikkelig kopp med kaffe sånn innimellom - så er dette kaffemaskinen for deg! Når man først har testet denne - så vil du aldri gå tilbake til vanlige kaffetraktere igjen...
Maskinene kommer fra Nespresso og fåes i mange forskjellige varianter og prisklasser. Jeg har selv denne og jeg bare elsker den! Har blitt totalt avhengig, ja...
Man kan velge mellom 12 (!) forskjellige smaker på kaffen og man kan velge om man vil ha espresso eller lungo (vanlig kopp). Ta en nærmere titt - det er verdt besøket!

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Hmmm, den så både fancy og fristende ut på en gang?! Her i huset er det nok ingen dyre kaffimaskiner som får snike seg inn mellom de økonomiske prioriteringene ;) Moccamasteren kom i hus som avskjedsgave fra en arbeidsplass, og duger bra ennå. Men den lekre din var jo en fin drøm da!

God påske til deg!

Fru Fjeldhammer sa...

Jepp, jeg er innom å leser litt ja.. må jo følge med selv om kaffe ikke er noe for meg

klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...