søndag 2. mars 2008

Vakre blomster!



I min jakt på vakre blomster og andre ting, så kom jeg over en fantastisk side... Ramlet inn hos en dame fra California som heter Camilla Svensson Burns. Ta en titt selv her : Camilla_flowers! Nå er jeg litt ekstra svak for calaer, - av en eller annen grunn - så denne enkle buketten falt rett i smak hos meg. Er den ikke flott? Skal man noen gang gifte seg litt "country style" noen gang - så er det i allefall mange tips å ta med seg fra denne siden! Synd damen bor helt der borte i Californien, bare...

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Du och jag gumman.... calaer er herlige blomster, en gang jeg var innom Finn sin butikk, handlet jeg meg med meg hjem EN cala til 250kr, du skulle ha sett den!! Absolutt helt fantastisk nydlig!!
Flott side du har, denne og...
klemz

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...