tirsdag 21. oktober 2008

WOW - for noen kaker!!!

Jeg gir meg ikke!
Men nå er det ikke jeg som har bakt, da... I min leten der ute, så ramlet jeg over denne bloggen! Dere MÅ bare ta turen inn der og sjekke ut de kakene den damen lager!!!

Her er et lite utvalg :
Hva med en kake formet som en Adidas joggis?

Full office outfit...

For oss som ikke klarer å leve en dag uten den bærbare!

For øldrikkeren i familien... Noe for gutta?

Og til slutt en vakker kake...
Nå skal sant sies at jeg foretrekker de "vanlige" normale kakene som jeg baker - men tenk så kult å slå hælene sammen og komme frem med en kake alá Berkin-bag???

9 kommentarer:

by Siv sa...

Skal si... er to års dag her i huset til helgen, men uansett hvor mye jeg hadde prøvd, så tror jeg ikke at jeg kunne disket opp med noe slikt hehe
Får holde meg til det jeg kjenner :)
Ha en finfin kveld du
*siv*

Huset på toppen sa...

Herlig het for noen kaker!! Imponerende,men jeg på hvordan de smaker,hihi

God natt,og ha en fin uke videre!

Therese sa...

Å jøss, at det går ann. Pilsen var jo kjempekul, men her i huset hadde nok the adidasa kaken gjort seg siden samboeren er fotballspiller og konstant på tekst tv`s tipperesultater :) Tror ikke jeg skal forsøke meg på noe sånt no neste bursdag likevel. Det går fint med Møllerens 1-2-3 muffins også ;)

Anne sa...

Du legger lista høyt ser jeg :-))

...og du har funnet ut kjære venn, at veien til mannens hjerte går gjennom magen...

Guttemamma sa...

Må nesten le....

tinemor sa...

Så masse lekkert.
Stakk innom siden hennes, og drøme meg helt bort.
For en kunstner.

Frk .Fischer sa...

Dette må jo si er u normalt....men fy så lekkert...jeg trodde først at første bilde var feil....sto det ikke kaker å her ser vi en sko ..tenkte jeg da!!! ha ha!!! Åssen går det med lille mor å halsen...blir det mye is??? Vi er på is avvenning!!!

Fru Fjeldhammer sa...

Kule kaker, skal ikke prøve meg på slike...

Her renner det inn med innlegg... så kult..

Måtte hente spy unge på skolen jeg... *gosh*

klem klem

home 4us sa...

Stilige kaker.

Jeg har en hyggelig hilsen til deg på min blogg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...