onsdag 1. oktober 2008

Gruffalo... Interiørfritt innlegg!

Advarsel : interiørfritt innlegg!!!


Idag skal jeg avsted på lesestund for å høre på Gruffalo! Siden det er høstferie, så har det lokale biblioteket lesestund for barna. Og det er der vi kommer inn, da... Skal avsted for å lytte litt!!! Har litt delt følelse for det - siden jeg ble akutt forkjølet igår. Så hodet er fullt av ull, nesa renner og halsen har et lite sandpapir på innsiden. Men jeg er like blid!!! (Nesten i allefall!)
Carpe diem, alle!!!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du er Lena, men tenk litt på deg selv også nå da!!

Det gikk veldig bra med operasjonene i går, men alt det vonde kommer når natta setter inn.. da man sover gjør alt ekstra vondt... så lite søvn i natt.. men han spiste bolle og yoghurt i går.. vi ikke ha is!!

god bedring...
klem

Olstad sa...

Vi har også vært på biblioteket og hørt bok i dag det var uvenner vi hørte.

God bedring

Tone Yvonne sa...

Digger Gruffalo :o)
De bøkene er bra!!!

Ha en fin kveld :o)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Å så hærlig!Den boka er fantastisk bra:0)Håper både store og små koste seg...
Og så ønsker jeg deg skikkelig go bedring+velkommen inn i bloggeverden min;0)
Kjerstiklem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...