fredag 10. oktober 2008

Gaver på døra...


For noen minutter siden tikket det inn en teksmelding på mobilen min : "Det står noe til dere to utenfor døra. Klem."
Forundret går vi ut i gangen og låser opp døra - der ute står det jammen TO poser fulle av innpakkede gaver til oss!!! -Har julenissen vært her, mamma? Nei - det er nok ikke julenissen. Derimot er det en fantastisk god og snill person som jeg har vært så heldig å bli kjent med i løpet av de siste årene. En person, som til tross for sine egne hverdagsgreier ALLTID har tid og tanker for andre. Jeg synes du er aldeles fantastisk, og er beæret over å kjenne deg. Takk for at du er til!

Det mangler to pakker i den ene posen, for snuppa kastet seg over to pakker med prinsessepapir på før jeg fikk sukk for meg...
Bilder av herligheten skal dere få i morgen!

Takk igjen min kjære venn - du er super!
...sier jeg og tørker en liten tåre fra øyekroken...

1 kommentar:

Tone Yvonne sa...

Så herlig!!
Det var det jeg visste - det er masse godthet i verden ;o)
Gleder meg til å se :o)
Kos dere med gavene og ha en fantastisk fredags kveld:o)


klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...