onsdag 1. oktober 2008

Hjelp til å spare miljøet! Supertips!

Vil du være med og spare miljøet for ubeskrivelig mengde med papir - meld deg inn på tilbudsweb siden! Her får du hendene i alle tilbuds"blekker" som blir sendt ut i postkasser i de norske hjem!
Jeg har lenge hatt Nei til uønsket reklame på postkassen min, fordi jeg har tidvis syntes at det ramler ned altfor mye søppel. Meeen, jeg har også savnet noen av tilbudsbladene som kommer. Det kan hende at det er penger å spare på enkelt innkjøp, tross alt. Men dette har jeg da gått glipp av. Men not anymore!!! Har nylig oppdaget denne siden, og den er et unikum!!!
Så - spar miljøet - meld deg inn du også!!!

3 kommentarer:

by Siv sa...

Å så utrolig smart!!!!
Jeg har hatt nei til reklame der vi bodde før, men ikke nå. Utrolig kjedelig å kaste så mye papir, men så har det vært litt greit med reklame aviser i mammapermen. NÅ skal jeg jammen meg skaffe meg et nei til reklame skilt, hurra
*Siv*

Vakkert Liv sa...

Genialt!!
har hatt nei til reklame på postkassen i årevis, men har alltid savnet noen tilbudsblekker...

Klarafina sa...

Den siden har jeg ikke sett før. Kjempesmart!
For en tid siden fant jeg en blogg med mønster på en shoppingkasse i stoff. Det morsomme med denne var at det var akkurat samme fasong som plastikkposen vi pleier å kjøpe. Skal sy noen slike til mine venner til jul!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...