søndag 19. oktober 2008

Skrytebilder fra fotoboken!

Jeg lovet for en liten stund tilbake å legge ut noen bilder av den fremkalte fotoboken min. Her er da altså den fantastiske herligheten! Jeg har fremkalt hos Shutterfly og er bare sååå fornøyd!
(Merk at bildene avviker noe i farge...)

Her er forsiden.
Boken er vel på noen og tretti sider og er 30x30cm stor...
For de av dere som ikke har fått med dere hobbyen min - så holder jeg da på med digital scrapping. Dvs at jeg scrapper bilder på pc i stedet for med papir.

Førstesiden i albumet.
Er spesielt godt fornøyd med denne layouten, synes den poppet skikkelig frem!

Nærbilde.
Synes at elementene på denne ble veldig bra...

Noen strandbilder må man jo ha...
Slet ikke akkurat med at det var fryktelig mange mennesker på stranden.

Og her er et skikkelig skrytebilde...
Jeg måtte nemlig tattovere meg (igjen) når jeg var der. På gode, gamle måten - bamboo tattoo... Smertefritt var det ikke, nei. Men har man født barn, så tåler man litt smerte, eller hva??? *ler*
Her er sistesiden.
Bling kan brukes til så mangt... (Sjekk headeren min...) Det er det som er fint med digi-scrapping. Man kan nemlig bruke ting om og om igjen i det uendelige.

Og til slutt baksiden av boken...
Ble den ikke fiiin?
Ha en flott og fantastisk søndag alle sammen!

10 kommentarer:

home 4us sa...

Boka ble kjempelekker, flink du er.
Digiscrapping ser virkelig gøy ut. Her gjør det vel ingenting om man klipper eller "limer" feil:)

Ha en fin søndag!

Guttemamma sa...

Har prøvd det samme , men progarmmet bare hang og tullet så jeg ga opp til slutt. Nå bare limer jeg inn på gamlemåten...Hvilket program har du brukt???Ble utrolig fint og tenk for et flott minne fra turen!!

Ingunn sa...

Herlig!!!Jeg er så lei av alle bilder som slenger rundt i hele huset, så dette hadde vært noe for meg. Prøvde meg for en tid tilbake på en fotobok....men den var langt ifra så fin som din!!!

Kan tenke meg det er artig å bla i denne ja!!
God søndag!

Tara sa...

så utrolig flott den var!!!
du er jo kjempedyktig:))

Anne sa...

Sinnsykt vakkert og flott!!

Minner for livet, og sikker på at den lille prisessa kommer til å elske denne boken. Livet hennes mellom to permer på en måte. :-)
var så utrolig flink til å organisere bilder jeg også når sønnen var liten. men etter noen år, legger den største iveren seg desverre :-( men det ble noen albumer da, og nå ligger det meste lagret i en flytbar disk.

Fin fin søndag til deg

Charlotte - FO² sa...

ååååååå guriland, det ble lekkert...
Har du brukt shutterfly-action slik at sidene ikke blir kuttet i kantene eller? Uansett gratulerer med såååå flott album. Det kan du være stolt av :)
nå gleder jeg meg ekstra myyye til å fremkalle bryllupsalbumet mitt!!!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Wow, sier jeg bare! Boken var bare helt topp! Gøy å ha som et minne, og mye flottere enn et vanlig fotoalbum (ja, der man limer inn bilder selv;)

Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!
Klem fra chatrine:)

Frøken Englefjes sa...

Takk takk...men den kommer ikke inn på lageret før i desember, så kanskje det blir årets julekjole? Jeg må hvertfall smøre meg med en god porsjon tålmodighet....hmmm

Virre sa...

Veldig fin bok altså :) hehe...du skal se det blir ordnings på den der vintage tildaen din en dag :) For litt over ett år siden besto sykarrieren min av fire rette sømmer en gang på ungdomsskolen som ble til ei lettere skjev pute. Mange tildaer og andre ting har det blitt i løpet av året, men den aller aller første tildaen jeg startet på er enda ikke ferdig :) tror nok kanskje at den blir liggende også :)

Tildas julehus er etter min mening veldig bra. Det er mønster på alt fra vintage-engel i vanlig og som du har sett hos meg i kjempestørrelse, nissejente og nissegutt,muffins, epler, englevinger, små brikker med applikasjon, julestrømper, bamsene i både bitteliten størrelse og den størrelse jeg har lagd, hjerter, lue/hatt, skjerf, kremmerhus, englegjess og enlgegris....osv

Ha en fin ukestart i morgen :)

Prinsesse Elin sa...

Den der var knalltøff. Har aldri sett slik før. Denne falt jeg totalt for:O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...