søndag 5. oktober 2008

Inspirasjon!


(Bilde : DesignersGuild.com)
Så har søndagen endelig kommet! Jeg skulle ønske jeg kunne si at det var min seng jeg har lagt inn bilde av idag, men det er det ikke... Jeg er stadig på søken etter det RETTE interiørbildet av et soverom slik jeg vil ha mitt - men det er så utrolig mye flott der ute!

Idag skal man huske å holde hviledagen hellig, dere! Det er slik en vakker dag idag, at den skal tilbringes ute og ikke inne. Her får alt forefallende arbeid bare ligge, så får man ta det senere!


(Bilde : CoffeeandCream.co.uk)

Jeg kan ikke skjønne hvorfor dagene og ukene skal fly så fort avsted... Ikke før mandagen har begynt, så tenker man åh - en heeel uke på jobb før det blir fri... Så kommer fredagen, man er lykkelig for at det er siste arbeidsdag før helgen endelig er over oss. Og før man vet ordet av det, så er søndags kvelden over oss. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som legger bittelitt tanker ned på nettopp dette. Men, uansett hva man gjør - så går jo tiden!


(Bilde : CoffeeandCream.co.uk)
Idag har jeg vært inne hos engelske Coffeeandcream og kikket litt rundt. Falt litt for disse artige koppene, med ferdig søl og lebestift! Syntes de var litt artige da... Men aldri i verden om jeg bytter de ut med mine Greengate krus, nei!

4 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Flott soveromsbilde!!
Det er vanskelig å velge hvilke stil som er riktig.... Dette var jo absolutt ett godt forslag :o)

Været er fantastisk ute i dag, så ja, dette er en holde hviledagen hellig dag - men ute :o)

kos deg i solen og ha en flott søndag!!!!

Fru Fjeldhammer sa...

Nydelig det øverste bilde der, soverommet mitt er ikke helt klart det heller.. ikke det mest spennende å innrede synes jeg... jeg ønsker meg en skikkelig garderobe... walk in..greier!! *S*

Ha en solig søndag.. blir en liten tur ut her og!!

klem

BO sa...

Herlig den krakken! Sånn vil eg ha!!! :-)

by Siv sa...

Hehe kjempekule kopper :)
Huff ja det er utrolig vanskelig å velge stil...
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...