torsdag 9. oktober 2008

Vel overstått!


Jeg har verdens flinkeste lille prinsesse!
Inngrepet er vel overstått og nå er det bare rekonvalenstiden som ligger foran oss. Selv inngrepet var over på litt under en time, og det gikk uten komplikasjoner. Lillegullet kom til selv selv litt "for tidlig" etter narkosen, og var litt vel i ørska. Litt guffent for mamsen, men vi kom oss igjennom det også. Hittil har vi vært heldige med null oppkast! Krysser fingrene for at det fortsetter slik... Nå lokkes det med sjokoladepudding og gelé, men jeg tror det er for vondt i halsen for at hun orker spise. Polyppene ble visst bare skrapet vekk - så det er skrubbsår der bak i halsen...
Vel, jeg er bare glad det hele er over - nå skal vi slappe av og kose oss sammen.
Takk for alle varme tanker!

3 kommentarer:

Bakketun sa...

Takk for oppdattering i bloggen min. Veldig godt å høre at det gikk bra. Håper hun kommer seg relativt fort.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Klarafina sa...

Så deilig å høre at det har gått bra! Kos dere!

Fru Fjeldhammer sa...

tenker på dere...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...