fredag 10. oktober 2008

Gone shopping!


(Bilde : Zanz.no)
Neida - det er ikke så ille!!! Jeg sitter godt klistret i godstolen og ser på barnetv sammen med lillegull. Men skiltet passet godt til å ha her i heimen - og det passer vel kanskje på etpar til av dere der ute???

Her er det første dag hjemme på rekonvalensen og jeg må bare skryte - igjen - av snuppa! Ikke et kny har jeg hørt i natt! Selvfølgelig har hun fått ligge i sengen til mammaen sin, da. Må jo holde litt kontroll... Noen ganger tror jeg at jeg er overbekymret, jeg. Huff... Men altså, det har gått flott. Fikk ny dose medisin midt i natten - uten å kny. Må innrømme at jeg er stolt av den tapre, lille sjukelingen min, ja.

Man får jo litt ekstra tid når man er hjemme, da. Og jeg skal benytte sjansen til å forsøke å få slappet av litt jeg også. Til tross for at snuppa er syk, så står vi jo like tidlig opp. Så jeg har vært oppe en stund alt. Har sittet her foran skjermen med en god kopp kaffe ved siden av meg...
(Bilde : Zanz.no)
Jeg har vært inne hos Zanz igjen. De har sååå utrolig mye flott der inne, digger den butikken. Denne gangen falt jeg litt for denne vinkurven, jeg da... Ser ut som om den rommer etpar flasker - helt ypperlig! Kunne hengt finfint på godstolen min - bortesett fra at jeg ikke kunne klart etpar flasker, da... *ler* Men fin var den!
Nå skal jeg kose litt med snuppa før neste dose medisin slår henne helt ut - og da skal jeg tenke litt på en utfordring jeg har fått.

1 kommentar:

Livy sa...

Heisann!
Så flink hun er!! Masse god bedring til henne. vi har også ei som er dårlig nå, men det er bare vanlig halsbetennelse, var på legevakten i går og fikk litt medisin så nå blir det nok bra. Ikke noe kjekt med syke barn.

Det skiltet du viser skulle vi nok hatt her, tror det hadde blitt hengende oppe både titt og ofte *he-he*

Ønsker deg og prinsessa di en fin helg!
Klem fra Livy

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...