onsdag 8. oktober 2008

Til pers i morgen tidlig...

Det er en litt tankefull mamma som skriver et innlegg her i kveld...

Dette har ingenting med verken interiør eller hobby å gjøre - kun et innlegg med tanker om det vi skal igjennom i morgen tidlig.
Vi skal fjerne polypper, mandler og legge inn dren. Et helt vanlig inngrep som går strålende bra. I størsteparten av tilfellene. Her kommer bekymringen, da... Som vi har rett til å ha alle sammen når det gjelder barna våre. Og som vi såklart har alle av oss. Jeg VET jo at det går bra! Men det er nå tungt noenganger å være helt mutters alene med omsorgen for et lite barn. Og kanskje en familie som ikke stiller helt opp til tider slik man ønsker og håper.... Ikke det at jeg krever det - men litt innsikt til å se at man kanskje trenger avlastning hadde vært fint?

Foto : SIA
Vi har frysern full av iskrem og kjøleskapet fullt av yoghurt og sjokoladepudding. Vaniljesaus har vi også! Gelébokser står klar på benken og skal lages etterpå. Dette blir fest!

Foto : SIA
Til slutt må jeg avslutte med å si at de fine prinsessetingene her er fra SIA, er de ikke supersøte? Har veldig lyst på den krakken når prinsessen får pusset opp rommet sitt, da..

Ha en finfin kveld, damer. Send meg noen positive vibber - jeg tror jeg trenger det!
Hjertesukk fra meg...

9 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Hei ! Lykke til imorgen ! Dette går bra, jeg er sykepleier, og er kjent med inngrepet. Du er alene, det er en ekstra påkjenning.
Men mange har klart det før deg, det gjør du og. Og kos dere med alt det gode dere kan spise etterpå.....

Mvh
Simmas Hus

Anne sa...

Dette går bra, slike ting er jo ren rutine for mennesker med masevis av erfaring!! Sikker på at dere er i trygge hender.

Alikevel skjønner jeg din frykt og redsel i kveld. Barnet vårt er jo det kejkkeste vi har, og det vi er aller mest redd for. og så er det nå engang slik at det ukjente, det skremmer oss veldig da. Frykten for at vi ikke vet helt hva vi går til på en måte.

Uansett må du tenke positivt denne kvelden når du legger hodet på puta. Lilleprinsessa de har sikkert slitt mye med sine plager fra øre, nese og hals, og nå bidrar flere til at hun skal få en lettere og bedre hverdag. Tenk DET du :-)

Skal krysse fingre for dere begge to i hele morgen.

Lykke til herfra.

Fru Fjeldhammer sa...

Æsj, nå angrer jeg litt på hva jeg skrev på bloggen min om sønnen til fischer (men han var max uheldig... 1 av hundretusen eller noe!).. men det var helt ekstremt altså.. Det skjer ikke frøkna de!!

du må bare ta forhåndsreglene.. husk bare kald mat de første 4 dagene, det er viktigst... sindre levde på is og youghurt.. og ferske boller!! *S*

Som sagt, bare ring om du vil prate litt, eller lurer på noe!!

klem

Bakketun sa...

Masse lykke til i morgen. Skjønner godt bekymringen din! Men det går nok veldig bra.

Klem

Ann Helen sa...

Åå, kjære deg! Dette kjenner jeg meg veldig godt igjen i - jeg hadde det på akkurat samme måte da datteren min skulle ha MR i narkose som baby. Hallo, MR liksom, ikke et inngrep en gang. Men sånn er mammahjertene våre, da!
Jeg er også sykepleier, og det er lett for oss å tenke at "dette er jo bare rutine". Men for de foreldrene og barna det gjelder er det jo ikke det, for dere er det helt nytt! Men dette kommer til å gå så fint! Dette inngrepet foretas sikkert mangfoldige ganger daglig bare på det sykehuset dere skal.
Lykke til begge to, skal tenke på dere:)

Monicas sa...

Ja vi mødre er vel skapt for å bekymre oss. Det vel iallefall jeg alt om...burde hatt en Oscar der..
Men det er fagfolk som vet hva de gjør, så dette skal jo går bra. Fold bare du hendene dine før du legger deg, så har du iallefall overgitt litt av redselen din til en som passer godt på, å tar vare på deg og den lille... Lykke til...

home 4us sa...

Føler med deg, men jeg slenger meg med på de over her og sier at det helt sikkert kommer til å gå bra.
Vi må stole på ekspertisen.
Tenker på dere:)

Siv sa...

Lykke til imorgen! Dette går bra.
Så får dere kose dere med is,sjokoladepudding,gele og vaniljesaus i dagene framover:-)
Husk det er lov å ringe:-):-)
Klem

Solveig sa...

Hei:)
Ikke noe rart du er bekymret!
Men jeg kan trøste deg med å si at barn blir på fotene raskt! De blir ikke dårlige som oss voksne ved en slik operasjon. Jeg lå i 2 uker,mens en jeg kjenner som er 6 år var i full fart samme dag:) Bare kos dere med is og slapp av.
Lykke til:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...