torsdag 23. oktober 2008

Orkidé


Jeg har vært fremme og lekt meg med kameraet mitt litt igjen. Av alle blomster som finnes - så må vel orkidéen være den som er mest spennende??? Og vet dere forresten at Morten Harket er en ivrig orkidée dyrker? (Det er ikke den ting av viktighet jeg ikke får med meg...)

På snakk om andre nyttige ting - noen som fikk med seg Oprah igår? Jeg gjorde det, da... Og der viste de frem en liten genial topp - YummieTummie! En slik liten sak hadde gjort seg hos meg! Så den står på ønskelisten!
Her hjemme ser vi frem til å endelig komme oss i barnehage og på jobb i morgen! Greit med en dag i full aktivitet, før vi igjen går en frihelg i møte! Det er jo FN-dagen i morgen - og det skjer selvfølgelig noe spennende i barnehagen!
Jeg har forsøkt å plukke litt opp scrappingen igjen de dagene vi har vært hjemme. Det blir litt designing - og så blir det noen sider til album... Grunnet dette prioriteres ikke akkurat denne bloggen så masse om dagen - det florerer liksom ikke av opp pussingsobjekter her inne!
Til slutt må jeg si at det er så utrolig koselig at dere tar turen innom meg. Jeg setter så utrolig stor pris på de søte kommentarene deres! Dere gjør at jeg har lyst å blogge videre! Tusen takk for at dere er til!

5 kommentarer:

Klaffen sa...

Herrefred så kreativ du er. Hundre baller i lufta! Ja Orkideer er nydelig blomster, og Finn Schjølls favoritt blomst sa han en dag... At Morten harket i tillegg DYRKER de ante jeg ikke, men har lært noe kjempe viktig i dag og da ... he he. Hva slags topp er dette snakk om, ble nysgjerrig jeg! Ha en strålende kveld, og en fin FN dag

Frøken Englefjes sa...

Jeg elsker orkideer...har mange a dem i leiligheten vår. Superfine....fnis....dyrker morten Harket???!!?

haha, gjett om jeg skal si det til samboeren min som er så fan at du ikke kan tro det....og jeg erter han...sier at a-ha er som et hvilket som helst boyband...hihi, det vil si, jeg liker a-ha jeg også, men solo morten Harket blir litt for kjedelig for meg---

Kort og Søm sa...

Veldig fint bilde av Orkideen!
Litt av noen kaker i forrige innlegg :o)

Anne sa...

Nydelig bilde, som et glanset kort.
Har hatt noen orkideer opp igjennom tiden jeg også, men nr de kaster sine blomster da mister jeg nok tålmodigheten og planten blir kastet desverre...

Klarafina sa...

Hej svejs!
Du har rett i at det ikke er bare Systembolag og kjøtt, men det ligger nok litt av de varene også i bagasjerommet etter en harrytur. Fint at det finnes litt annet også å bruke penger på ...he,he!... Finnes forresten en flott interiørbutikk på grensen som også er verdt et besøk - Kronen på verket på Morokulien.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...