torsdag 30. oktober 2008

Er glad det "bare" snør...

God morgen!

Som sikkert hos så mange andre - så snør det der ute idag! Tiddelibom!
Det er vakkert, det er flott - det er vinter! Store snøkoner laver ned, og jeg frem til å gå på jobb idag. Barn og snø - slikt blir man glad av!
For ordens skyld fikk jeg vinterdekk på bilen igår. Bare en halv dag for sent... Rakk å kjøre til jobben før det aller verste hadde lagt seg på bakken, men så bare lavet det ned. Dekkskiftemannen måtte komme og skifte dekk for meg på jobben (han var heldig og sto i varm garasje) før jeg kunne komme meg hjem, ja! Men han gjorde en slett jobb, for i aller første rundkjøring forsvant den ene fremste hjulkapselen min. Rett ut til venstre - og for å toppe det hele - så kjørte jeg likesågreit over den... Veldig kjipt. Nettopp fordi jeg måtte kjøpe fire nye i våres etter nok et dekkskift. Grrrr. Kanskje han gjør slikt bare for å sabotere for meg???
Bilde : SkyAndSummit.com
Uansett -så skal vi være glade for at det faktisk "bare" snør! For det kunne vært så veldig mye verre enn det... Lette litt rundt på nett etter noen fine snøbilder å vise dere - men dette fanget mitt øye! Har dere sett?
Bildene er tatt fra en is-storm som var over Geneve i januar '05. Det blåste i 110km/t... Tenk å være ute da....
Bilde : SkyAndSummit.com
Hva med å våkne opp, gjøre seg klar for å dra på jobben og innse at det er no skikkelig skit at man ikke har motorvarmer på bilen??? Hehe... Jeg tror jeg hadde gått straka vegen heimatt hadde jeg funnet bilen min slik!
Nyt den herlige dagen - og kjør forsiktig der ute!

7 kommentarer:

pepperkverna sa...

Hei, ville bare si at du har så hyggelig blogg med fine bilder. Hege

Guttemamma sa...

Fæle bilder...huff og huff! Så utrolig ergelig med hjulkapselen, har skjedd med oss og og mannen min mener det er måten jeg kjører på....hæææ??

tinemor sa...

Ja, hjelp!
Litt av noen frostbilder du.
Trur jeg hadde gått inn å lagt meg igjen jeg.
Klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tittar in för att önska er en härlig helg!

STOR klem

home 4us sa...

Haha
For noen bilder! Det er jo helt utrolig.

Flott med vinteren som er om hjørnet. Vi har så vidt fått et melisdryss av snø her hos oss, kald og klare luft.Herlig!

Ha ei god helg!

Olstad sa...

Huff og huff for noen bilder. Jeg synes det er kaldt og stusselig hos meg om dagen... Men innser det er de som har det verre.

Ønsker deg en riktig god helg. Håper dere har det fint.

Ragna sa...

For noen fantastiske bilder! Det ser jo helt absurd ut :-D

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...