søndag 12. oktober 2008

Lys i mørket.

Her er vi oppe før sola. Dagen er i ferd med å starte, det begynner å bli lyst der ute. Klokka er litt over syv... På en søndag! Noen må fortelle min lille darling at en søndag ikke begynner før åtte.
Bilde : Candlescented.com
Ikke det at jeg ikke liker mørket, for det gjør jeg virkelig! Når sommeren er over oss og kveldene er lange og lyse, så lengter jeg til mørke høstkvelder hvor jeg kan tenne lys! Ikke tro nå at jeg ikke liker sommeren, for det er jo såklart den årstiden jeg liker aller best - men høsten kommer på en god andreplass...

Bilde : Candlescented.com
Hos oss er det alltid ett eller annet lys som er tent. Gjerne fler. Faktisk er det til tider så mange tent at det som oftest blir litt for varmt her hos oss... Men det er jo det som er litt av sjarmen?

Bilde : Candlescented.com
Jeg har såvidt begynt å brygge på en liten business idé. Når sant skal sies - så har jeg mange av dem... Men det er jo så gøy å kunne tenke på ting som man har lyst å gjøre, sette igang med, se ting vokse ut av. Jeg har jo fra før av drevet eget, så det ligger jo litt latent der bak i mitt hode...

Nei - jeg får kaste meg over en god kopp med kaffe og starte dagen! Ha en fantastisk dag der ute!

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei.. så spennende å høre at du har begynt å tenke på litt jobbe jobb..

så kos dere likte gavene også..

ha en fin søndag, jeg ksal en tur på loppis igjen..
klem

Anne sa...

Lys skaper stemning de, virkeig. Gode duftøys, slike små ting vi unner oss i hverdagen :-)

Faktisk må jeg også si gratulerer med ny heading, DEN var virkelig flott. Så annerledes og så proff da gitt!! Grattis...

Fin søndag ønskes deg og så får du dele den spennende ideen med oss etterhvert.

Guttemamma sa...

Jeg beundrer alle dere der ute som tør å sette i gang med sånt! Lysene er nydelige, enig med deg- høsten er bare gull! Ha en strålende dag fortsatt! ps. har lagt deg på lista mi, håper det er ok...?:-)

Tiril sa...

Koselig å se deg på bloggen min igjen!!Morgenstund har gulli munn!!!
Nydelig med alle disse tente lys, det gir en fin stemning, duftelys er også herlig, viss det er den rette duft.
Ha en fin søndag.

Tone Yvonne sa...

Så mye fint dere har fått :o)

Jeg har full forståelse for at du ikke er helt klar kl 07.00 om morgenen i helgen ;-D
Føler med deg :o)

Spennende med jobb tanker da ;o)
det er godt å ha noen ideer å leke med!!

Her i huset går det i MYE lys på kveldene :o) Får stadig beskjed om at "det er jo nesten litt jul her mamma" .......

Kos dere i finværet, selv om det blir gjennom vinduet ;-D

Ha en flott søndag!!

Frøken Englefjes sa...

Jeg gleder meg til å høre om jobben. det høres spennende ut!Så bra at det bedre med snuppelura di.

Om jeg har vært så veldig effektiv vet jeg ikke, men jeg bare bestemte meg for å ha fri. Var på skolen og jobbet med masteroppgaven igår, på en lørdag, så jeg tar det godt til meg når du sier jeg har fortjent det.

Må bare si også at dere er utrolig heldige som har så hyggelige naboer! Vi har ikke sånne naboer i det hele tatt, han som bor over gangen for oss skvetter når vi hilser på han...

Bo med Lena sa...

Det var ikke skryt..jeg lover..:)) Satt på gulvet og målte og målte og slo inn på hammer og stifter. Til å bare ha et bilde i hodet av hvordan det skulle bli, uten noe særlig plan ble jeg ganske fornøyd.

Og du, du skulle bare sett hvordan det så ut på plassen min. Ikkje tel å tru. Bloggbilder forteller ikke hele sannheten vet du. Bloggifisering:))

Ønsker deg en flott dag!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...