lørdag 11. oktober 2008

Gaver i rosa og rødt!

Etter en grei natts søvn for lillegullet, så startet dagen for en stund tilbake. Litt over halv syv, faktisk. Da var det bare å bankre seg opp på soafen med puter, dyne og kosedyr. Litt titting på barnetv og så var det dags å pakke opp noen flere pakker...

Her ser dere en bustete og litt tufsete prinsesse som pakker opp... Det var en pakke med blingbling'er, flott penal med supert innhold, tegnebok, dvd og et prinsessekrus med glitter med en liten figur av Belle i bunnen... Nok av aktiviteter til å holde snuppa i vigør - når hun orker det. Idag er nemlig formen litt mer slunken enn igår... Det er vondt i ørene, men det er visst vanlig når man fjerner mandlene. Det "stråler" visstnok fra de mandlene som ikke er der lenger og opp til ørene.
Jaja, vi pøser på med smertestillende!

Så var det gaver til mamsen også... *sukk*
Jeg må bare innrømme at jeg er som et lite barn selv når jeg får gaver - så jeg ble fryktelig glad for de fint innpakkede gavene!

Jeg fikk en deilig rødvin, to røde/hvite kakebokser fra Tilda og to røde lysestaker. Alt passer jo perfekt inn på mitt nye "røde" kjøkken!

Jeg sier bare mmmmmm...

Nok en gang - tusen, tusen takk!
Det er godt å vite at det finnes gode mennesker der ute...

2 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Sååå koseligt med gaver & vist skall man få lov att vara som ett barn *big smile*

Stackars lilla snuttan som inte är i form, men förhoppningsvis så blir framtiden bättre utan mandlar da!

Massa goda tankar från denna kanten & önskan om god bättring!!

Hoppas ni får kost er lite med pyssel & tjej mys

Klemmer

Anonym sa...

Hei,

Så utrolig fin Blogg du har, jeg har nok vært innom deg før også for du ligger på listen min fra før. Må være lenge siden for nå leste jeg mange mange innlegg og alle var sån fine.
Skjønn datter du har også, hvor gammel er hun, vi har en pike på 6 år samt en gutt på 12 år.
Likte godt bloggen din som var mye annet enn akkurat interiør, hverdagslige ting og ikke minst barn i hverdagen - kjempekoselig!
Kommer snart innom deg igjen, ha en fin fin kveld!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...