lørdag 24. januar 2009

Lakenvegring...

Det ser ut til at jeg har skikkelig lakenvegring i kveld...
Kanskje likegreit at den kommer nå - siden det er lørdagskveld og alt...
Men her sitter jeg her da, og finner den ene gode unnskyldningen etter den andre for ikke å gå til sengs.

(Bilde : ChickShack.com)
Men hadde soverommet mitt sett slik ut, så hadde jeg vært i seng for leeenge siden! Nå er det vel ingen hemmelighet lenger at jeg er glad i rødt, så dette soverommet falt jeg litt for.

(Bilde : ChickShack.com)
Eller jeg kan godt ligge her, som prinsessen på erten. Dog kanskje ikke på tyve madrasser og med tyve dyner - det holder med en av hver...
Men jeg undres nok en gang hvor lenge det vil holde seg hvitt. Det er noe jeg har gitt opp her hjemme. Selv om dette ville være på mitt soverom.... Hva gjør dere flinke og ikke minst HVITE interiørdamer når dere har Natusan SummerGlow på skrotten? Påsmøres dette om morgenen for så å skrubbes av før man går til sengs??? *undrer*

Neida - det er ikke mye summerglow å spore på min skrott akkurat nå. Derfor har jeg relativt lyst sengesett på for øyeblikket. Meeeen, jeg har en annen liten skrott som ligger i sengen min nettopp nå. Siden lillesnupp fremdeles fighter litt med feber, så får hun sove i min seng. Så kanskje jeg rett og slett burde komme meg inn på soverommet og sjekke at alt er ok? Og kanskje også krype under dynen?
...jeg vet jo av erfaring at hun våkner grytidlig uansett vær, vind eller føreforhold...

Tror jammen det blir til det, jeg!
NATTINATT.
Zzzzzzz...

1 kommentar:

Anne sa...

:-) he he, den glow`en ødela faktisk noen hånduker her du, etterpå ble den kastet!!! Men jeg tenker, hva hadde vel Nicole Kidman vært med brunfarge??? ...og inbiller med at det samme gjelder denne halvgamle kjærringa.

Håper formen på lillesnuppa di er bedre i dag da, slik at dere får aket litt om ikke annet.

En god søndag til dere to i alle fall!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...