torsdag 5. juni 2008

Utfordring og gave!

For noen herlige dager vi har! Det er så deilig med varme - helt utrolig at det kan være så digg her hjemme! Om noen lurer på om jeg har det strevsomt og varmt på jobben - så kan jeg benekte det på det sterkeste. For jeg sitter jo ikke akkurat inne og holder på med papirarbeid... Idag tok vi ut badebåter - og barna fikk leke med vann. Oh, salige glede! ;o)

Jeg har fått en utfordring fra min navnesøster Lena fra Lykken-Ved-Havet.
Det er disse 6 spørsmålene som man skal svare på da... Koselig å få en utfordring til, klart jeg tar den på strak arm!

Hva gjorde jeg for 10 år siden?
- Da var jeg i oppstarten av min egen business, gitt. Så full av ideér og pågangsmot - skulle ønske jeg var like tøff idag...
5 ting jeg har på huskelisten min i dag?
- Hente pakke på postkontoret
- Kjøpe mer IS!!! Jupp - det er spist TOMT... *sukk*
- Stryke tøy. Har verdens største haug som bare vokser og vokser - men jeg orker ikke stryke nå i varmen...
Snacks jeg liker?
Oliven, fetaost, potetgull, LOVEHEARTS, pulverpadder...
Ting jeg vil gjøre som milliarder?
Tja, denne er ikke så enkel, gitt... Mon tro hvor mye man må betale for en knakandes kjekk kar?
Steder jeg har bodd?
- Lørenskog og Oslo. That's it, basicly.

Og så skal man jo gi denne videre til tre personer... Men nok en gang så tror jeg at jeg står over - for så mange har fått denne allerede! De av dere som føler kallet - kast dere over den!

Så har jeg fått gave i posten!!! Søte, søte TINE har sendt med dette! Jeg var jo så heldig å være med på hennes Pay-It-Forward!
Altså : Først var det jo et kjempekoselig håndskrevet kort med et bilde av en vakker rose (som kommer til å bli rammet inn og hengt på veggen), så var det tre fine kort, det ene med en liten flymaskin og Asia på det - og så var det til slutt en av disse råkule stasjonsklokkene!!! Nå skal jeg ta meg tid til å finne den perfekte plassen for den! Tusen takk, kjære bloggvenn!

Er jeg ikke heldig?


De tre første som kommenterer dette innlegget, får en gave av meg, enten hjemmelaget eller kjøpt - og den skal sendes innen 365 dager.
De tre første som svarer, må også sende utfordringen og gaver videre til tre nye. "Pay It Forward" og gjør noen glad ved å legge igjen en kommentar du også...

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

der er du, skulle akkurat inn å spørre hvor det ble av deg!!''

flott gave du har fått!!

Det er godt med sol og varme, vi er ikke akkurat bortskjemt med det... men stakkars lillegull da, han tåler det ikke!! (ikek jg heller) *LOL*

I morgen er det besøk av bhg og rett etterpå reiser vi på hytta, kenneth er på vift i helgen og jeg tørr ikke sove i store huset "alene"... så lillebror får ha feber og hoste på hytta også!!

Ha en flott helg...

Hege sa...

Åh, den stasjonsklokken var rå tøff!!

Fru Fjeldhammer sa...

Må stå over pay it forward jeg altså, jeg har ikke funnet gaver enda til den jeg er med på...

Skal lete etter den ledningen når jeg får et minutt her... ellers blir det en kjedelig blogg uten bilder!!

ned 3 og opp 2 igjen... neida.. men spist is i dag altså!!

Olstad sa...

Så fin gave du har fått og så morsomt å lese om deg jeg trodde jeg kjente deg litt, men her var ny info.

Håper dere har det fint i sommervarmen både du og lillesnupp. I morgen skal vi på stranden!

Drømmen om en eplehage sa...

Jess!
Jeg vil gjerne være med på en ny "Pay it forward runde" Flaks for meg at jeg rakk det! hi, hi!

Flott pakke du har fått forresten. Vi har også stasjonsklokken og jeg "bruker" den faktis flere ganger daglig. Med andre ord både dekorativt og praktisk. Ikke alltid mine ting er det nemlig.

Heldig du er som har en jobb du kan nyte i fineværet. Det har ikke jeg, men skal ikke begyne fullt igjen før i september så da bør jeg ha fått med med størsteparten av sommeren.

Han en strålende helg kjære du!

lillemor sa...

Så flott pakke du har fått da. Kjenner jeg blir litt småmisunnelig på den klokka;) he.he.
Ønsker deg en strålende helg:)

Anna Lisa sa...

Heldig med den pakken ja :)
Ooops...nå var eg for sein å kommentere her..auda..

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...