fredag 13. juni 2008

Et lite livstegn på morgenkvisten!

Pjuh - det har vært en superhektisk uke!
Har vært helt pumpet når jeg har kommet hjem etter jobb og andre fritidssysler, så da har ikke datatid stått høyest på prioriteringslisten, dessverre... Det har vært nok å henge fingrene i, og dessuten har jeg begynt å TRENE! Ja, jeg vet - disse gufne greiene man må gjøre nr man kommer i en viss alder for å holde kroppen og systemet igang... Neida - det er bare på høy tid at jeg kommer igang igjen! Og det er sååå deilig! (Sikkert derfor jeg har vært litt ekstra kjørt på kveldene også...)

Nå nærmer helgen seg med stormskritt, det skal bli deilig. Feriepenger hadde også kommet inn på kontoen, nå er det bare skattepenger som mangler - så blir ting litt i rute igjen! Det spørs om ikke mor tar seg en liten shoppingrunde i morgen, ja...

Nei - nå må jeg spurte avsted her - jobben venter om tre kvarter, og lillesnupp må gjøres i stand med sekk og klær. Ha en flott fredag, jenter!

Og ikke glem : CARPE DIEM! Den kommer jo som kjent ikke tilbake...

2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Riktig god helg til deg min venn!!
Deilig å få feriepengane..og snart skattepengane ja:)
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for alle koslige kommentarene! Har pakket to kofforter full nå... skal noen ærender i morgen, så drar vi!! jippi

kos deg på jobb, så snakkes vi
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...