mandag 30. juni 2008

Smykket mitt fra Såta...

Jeg lovet dere jo et lite bilde av det fine bildet jeg fikk laget hos VERKSTEDET til Livet På Såta. Og her er det - vel på plass rundt halsen til mamma!
Den opprinnelige tanken var at snupsi skulle få det, men det var såpass stort i størrelsen og TUNGT at jeg såklart valgte å beholde det selv... Hehe - det er vel alltids en unnskyldning for å shoppe noe til seg selv???
(Foto : Gullers)
Ble det ikke fint, kanskje???
Jeg er i allefall storveis fornøyd!

8 kommentarer:

home 4us sa...

skikkelig nydelig. Tror jeg må bestille meg ett sånt med guttene sine navn på.
Ha en fin dag!
Åsså så brun som du er..misunnelig enda jeg har litt farge igjen etter Kreta-turen i vår.
Har hatt fine dager med sol idet siste , men det er så ustabilt temperatutmessig.

fru vims sa...

så fint smykke du har kjøpt deg, best at du bruker det ja! ;)

og grattis med ny header! :)
jeg tenker litt på å forandre min jeg også, men det er liksom ikke det første jeg vil bruke tid på nå... har mange ideer, kanskje jeg kan ha forskjellige på rullering? :)

Ann-Cathrin sa...

Kjempefint var det:)

Therese sa...

Så fint smykke var, og koselig med en mamma som går med datterens navn rundt halsen. Det varmet mitt hjerte ♥

Tone Yvonne sa...

Kjempenydelig kjede!!!

De er flinke på Såta :o)

Likte headeren din - den sier ferie, sol og strand :o)

Ha en super uke!!

klem

Frøken Englefjes sa...

Det ble kjempe fint, kjente at jeg til og med ble litt misunnelig...

Hvordan er sommeren hos deg? Jeg har sommerjobb som sentralbord-dame, så får ikke vært ute i det fine været som har kommet...

Klarafina sa...

Det er kjempefint! Har vært innom og sett på smykkene, og lurt på om jeg skulle bestille meg ett.

Siri sa...

Det var nydelig ja! Må kikke nærmere på de hjertene...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...