søndag 29. juni 2008

Fra vår snille nabo...

Søndagen har kommet og været er faktisk ikke så aller verst her på berget. Litt blå himmel og litt blå skyer, det er en helt grei kombinasjon...

Dagen har allerede startet for en god stund stiden, vi har alt spist frokost og jeg har en vaskemaskin som skurer og går. (Niks - her er det verken tid eller rom for å holde hviledagen hellig, dessverre...) Vi skal straks ut døra for å ta en tur på Folkemuseet på Bygdøy - og det gleder vi oss til. Sekken er pakket med drikke og frukt, så dette blir bra! Batteriet til godkameraet står til lading, så kanskje jeg tilogmed får tatt noen gode bilder?


(Foto : Lena's)
Det er vel ingen der ute som har gått glipp av denne lille søte figuren? Her i hjemmet er det stor stas med Hello Kitty - og det er hårstrikker, klær, såper, vesker, mobilveske (mamsen sin!) og diverse andre greier som er pyntet med denne søte figuren.
Igår kveld ringer det på døra og når vi lukker opp døra står naboen under oss utenfor. Det viser seg at han og kona har vært på handletur og ikke kunne unngå å handle med noe til snupsi! (Her må jeg bare skyte inn og si at han rett som det er kommer opp med godis fra jobben sin. Han jobber nemlig på hovedlagret til Narvesen og får rett som det er vareprøver... Sist gang han kom oppom var for to uker siden og da fikk vi 18 !!! flasker med Smoothie drikke....)
Hva er det i posen denne gangen, tro? Joda - HELLO KITTY godis!!! En diger pose med marshmallows formet som Hello Kitty - pluss en liten vifte med Hello Kitty i en flymaskin, som egentlig er en kjærlighet på pinne... Han er bare så utrolig søt! Tusen takk, kjære nabo - for at du passer på oss og en ekstra stor takk for at du er så god!

Jeg har også fått hjertet mitt i posten... For en liten stund tilbake sendte jeg en mail til VERKSTEDET - som drives av Livet_På_Såta og hennes mann (tror jeg det er...) med spørsmål om disse hjertene. Og etter en liten stund fikk jeg beskjed om at det var klart! Hipp hurra - så moro! Hjertet er sååå fint og jeg anbefaler dere til å ta en tur innom siden, det er supert som gave - eller gjør som jeg ; behold det selv! Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av herligheten etterpå!

Nei - her er det straks ut døra! Nyt søndagen, dere! Om jeg har rett i mine bange anelser - så forsvinner en så altfor fort...

2 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Å vilken snäll nabo ;0)

Pussigt för prinsessan går konstant med "Kitte" flyet" som hon säger det. Hon fick det på gränsen när vi reste hem från sthlm förra veckan.

Låter härligt med tur till Bygdø folkemuseum, det är så vackert där.

Ha en underbar dag båda två

Vakkert Liv sa...

Er det ikke kjekt med snille naboer?!!
Her i gata vår hjelper vi hverandre dersom det er noe, enten det gjelder barnevakt eller kakebaking. Høres ut som dere også har det helt topp med den gode naboen nedunder. Kos dere i dag :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...